Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@00:15:45 GMT

پرواز «سوخو-27» روسی نزدیک هواپیمای اسرائیلی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۵۴۸

پرواز «سوخو-27» روسی نزدیک هواپیمای اسرائیلی

به گزارش افکارنیوز،

یک رسانه صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر مدعی پرواز غیر معمول یک جنگنده «سوخو-27» روسیه نزدیک یک هواپیمای مسافربری متعلق به رژیم صهیونیستی شد.

 به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» این حادثه روز یکشنبه رخ داد و طی آن یک فروند سوخو-27 روسیه به یک هواپیمای تجاری اسرائیل که از جزیره «رودز» عازم فرودگاه بن گورین بود ، نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

به گفته منابع اسرائیلی، این جنگنده روسی بر فراز حریم هوایی قبرس نزدیک این هواپیمای تجاری اسرائیلی شد و آن را  در فاصله 1.5 کیلومتری  برای مدتی تعقیب کرد تا اینکه  با دستور بخش کنترل هوایی قبرس  از ادامه این کار منصرف شد.  جنگنده‌های روسیه حضور خود بر فراز دریای مدیترانه را به عنوان بخشی از پشتیبانی از نیروهای خود مستقر در سوریه شدت بخشیده‌اند. رسانه‌ها و مقامات روسیه تاکنون واکنشی به ادعای صهیونیست‌ها دراین زمینه نشان نداده‌اند.

یک فروند هواپیمای «ایلوشین-20» روسیه دو سال قبل در جریان تجاوز هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به «لاذقیه» سوریه سرنگون شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی روسیه جنگنده سوخو 27 هواپیمای اسرائیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور در سوریه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در صحرای استان حمص منهدم کرد.

به گزارش مشرق، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه های تروریستی در منطقه استفاده می کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه