Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@22:07:03 GMT

حال و هوای ربیع در شبکه‌های استانی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۵۹۱

حال و هوای ربیع در شبکه‌های استانی

با حلول ماه ربیع‌الاول، کنداکتور پخش شبکه‌های استانی صدا و سیما و شبکه شما هم با تغییرات متنوعی همراه بوده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول، نقطه عطفی در برنامه‌های شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به شمار می‌رود چرا که با اتمام ایام سوگواری، برنامه‌های شاد و متنوع جایگزین آنها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و در سال جاری هم کنداکتور پخش شبکه‌های استانی و شبکه سراسری شما با تغییرات چشمگیری همراه بوده و برنامه‌های تولیدی و زنده مختلفی روانه آنتن شده‌اند.

این برنامه‌ها شامل جُنگ‌های شبانه، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، جوانان، خانواده، ورزشی و طنز هستند که در ساعات مختلف شبانه‌روز پخش می‌شوند.

پخش نماهنگ، وله و موسیقی تصویرهای مختلف با موضوعاتی همچون حلول ماه ربیع الاول، ایرانگردی و گردشگری، شعار سال و موضوعات استانی و منطقه‌ای، از دیگر تغییراتی است که با پایان ماه صفر، از شبکه‌های استانی صورت می‌گیرد.

شبکه سراسری شما به عنوان برآیندی از شبکه‌های استانی هم از این هفته با تغییراتی در کنداکتور پخش، همراه مخاطبان است.

بر این اساس فیلم‌های تلویزیونی تامینی از تولیدات استان‌ها در جدول پخش قرار گرفته و علاوه بر این مستندهای گوناگونی هم که جزو آثار شاخص مراکز به شمار می‌روند، طی هفته جاری و آتی از شبکه شما پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «شب‌های ایران» هم به عنوان برنامه شبانه این شبکه هر شب از یکی از مراکز روی آنتن می‌رود؛ طی هفته جاری مراکز زنجان، لرستان، کرمان، خلیج فارس، اردبیل و خراسان شمالی عهده‌دار این برنامه هستند.

نگین زاگرس عنوان مستندی است که سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری آن را تهیه کرده و طی این مدت از شبکه شما پخش می‌شود، همچنین برنامه‌های صحبگاهی «صبحانه» مرکز خراسان جنوبی، «نسیم بهمنشیر» مرکز آبادان و «روژمان» مرکز کردستان هم به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

از دیگر برنامه‌های زنده شبکه شما می‌توان به «بهون مهر» کهگیلویه و بویراحمد، کاشانه مهر مرکز فارس، زندگی زیباست مرکز کرمان، به افق بهشت مرکز یزد و دوربین زنده از مراکز خلیج فارس و سمنان اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صداوسیما شبکه های استانی ربیع الاول شبکه های استانی شبکه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود:هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

او همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده پارسال از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، گفت: ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت واز این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده که ۲۳ درصد آنها ازپرونده‌های طلاق بوده است.

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده