Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@03:51:48 GMT

هند موبایل ۵G با قیمت ۳۴دلار عرضه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۲۶۰۶

هند موبایل ۵G با قیمت ۳۴دلار عرضه می‌کند

به گزارش گیزموچاینا، موکش آمبانی رئیس شرکت مخابراتی هندی رلاینس جیو(Reliance Jio) در سپتامبر سال جاری اعلام کرد  سرویس ۵G را در این کشور ارائه می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، اکنون طبق گزارشی جدید این شرکت تصمیم دارد یک موبایل ۵G به قیمت ۳۴ دلار (۲۵۰۰ روپیه)در هند عرضه کند.

در بیانیه رسمی این شرکت آمده است: جیو موبایل را با قیمت کمتر از ۵ هزار روپیه عرضه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا بهای دستگاه بین ۲۵۰۰ تا ۳هزار روپیه(۳۴تا ۴۱ دلار) باشد. طبق گزارش ها نخستین موبایل ۵G جیو سال آینده رونمایی می شود.  

در حال حاضر موبایل «وان پلاس نورد» با قیمت ۲۴ هزار و ۹۹۹ روپیه ارزانترین موبایل۵G در هند است. 

هرچند شرکت های مختلف موبایل های پرچمدار و میان رده ۵Gمتعددی در این کشور  عرضه کرده اند، اما این سرویس هنوز فعال نشده است.

پربیننده ترین آیفون۱۱ چند؟ +جدول پس‌لرزه‌های معرفی پرچمدار جدید اپل خبر بد برای اینفلوئنسرها اینستاگرامی چین؛ سیزدهمین کشور موفق در زمینه مدیریت کرونا/ پکن؛ پیشگام شهرهای استارتاپی آسیا افزایش نوسان قیمت‌ها در بازار موبایل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت هندی موبایل جدید گوشی پرچمدار اینترنت 5G موبایل ارزان موبایل 5G قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.

نگهبان بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

کد خبر 6086902

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • نرخ ارز امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • نرخ ارز امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند