Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی خضریان در توضیح نشست عصر امروز (دوشنبه ۲۸ مهر) مجمع نمایندگان تهران با اعضای هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که دوباشگاه استقلال و پرسپولیس با آن مواجه هستند، مجمع نمایندگان تهران به این موضوع ورود کرده از سرپرست‌های دو باشگاه پر طرفدار برای ارائه توضیح در خصوص مسائل و مشکلات خودشان دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: در این نشست سرپرست‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات و دغدغه‌های خودشان را مطرح کردند که عمدتاً مربوط به مسائل مالی بود که آنها را با مشکلات فراوانی رو برو کرده و در صورت پرداخت نشدن بدهی‌های مربیان و بازیکنان خارجی، این دوباشگاه را با بحران مواجه می‌کند. بر همین اساس هم از مجمع نمایندگان استان تهران برای برون رفت از این مشکلات درخواست کمک داشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه موفقیت دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران میلیونی موجب افزایش نشاط در جامعه می‌شود، تصریح کرد: بخشی عمده درآمد باشگاه‌ها از محل فروش بلیط و تبلیغات محیطی بوده که با شیوع ویروس کرونا از بین رفته است. بخش دیگر درآمد ها مربوط به حق پخش تلویزیونی است که متاسفانه به هیچ عنوان پرداخت نمی‌شود از این رو تنها محل درآمد این دوباشگاه از محل اسپانسرها است؛ این درحالی است که به دلیل افزایش نرخ ارز بدهی‌های این باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ساماندهی صفحه‌های هواداری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: نابسامانی و عدم نظارت بر عملکرد صفحه‌های هواداری باشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجب افزایش مشکلات این باشگاه‌ها شده و با دامن زدن به حواشی و مسائل غیر واقعی باعث بهم خوردن آرامش تیم‌ها می‌شود. از این رو نظارت بر فعالیت صفحه‌های هواداری برای حفظ ثبات و آرامش هر دو تیم امری ضروری است.

خضریان با بیان اینکه مسئولان دولتی مربوطه باید به این دو باشگاه کمک کنند تا از مسائل حاد و فوری فعلی رهایی پیدا کنند، اظهار کرد: مجمع نمایندگان تهران مسائل و مشکلات سرخابی‌ها را به عنوان دو تیم پر طرفدار پایتخت با رویکرد حمایتی پیگیری خواهد کرد و از وزیر ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌کند تا به این دو باشگاه برای برون رفت از بحران کنونی کمک کنند.

کد خبر 5051942 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خضریان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده حجت الاسلام حسن روحانی برجام حسن روحانی ویروس کرونا هیئت دولت محمدجواد ظریف وزارت خارجه ایران مجمع نمایندگان تهران استقلال و پرسپولیس باشگاه ها دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه هفتگی دیدار با زندانیان ضمن گفتگو با ۱۵ مددجو آقا و خانم زندان سپیدار اهواز، مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.

در این دیدار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، یکی از برنامه‌های عملیاتی و راهبردی این معاونت در سال ۱۴۰۳ را حضور در زندان‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌های عملیاتی و سند تحول و تعالی قضایی، پیگیری، رفع مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: از اقدامات بسیار مهم و مؤثر توسعه حل اختلاف خوزستان در سال گذشته، گسترش شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و راه اندازی کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان می‌باشد که در آزادی تعداد زیادی از زندانیان ثمرات و نتایج بسیاری خوبی داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: اگر ما بتوانیم شرایط بخشش یک نفر را فراهم کنیم در ظاهر یک انسان را نجات و در واقع یک خانواده و در سطح کلان‌تر یک جامعه را نجات داده‌ایم که اثرات بسیار ماندگاری دارد.

 این مقام قضایی در ادامه بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به ویژه فعال سازی شورای‌های حل اختلاف را بر گسترش صلح و سازش بین مردم به منظور استمرار رویکرد حبس زدایی و جلوگیری از ورود افراد به زندان در موارد غیر ضروری را خواستار شد.

احمد رضا آزاده رئیس زندان سپیدار اهواز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رویکرد اثرگذار معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در کاهش جمعیت زندانیان استان و پیگیری مشکلات آنان، بر لزوم گسترش همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف در جهت تحقق اهداف قوه قضاییه تاکید کرد.

او گفت: قطعاً بازدید از زندان و دیدار با مددجویان ثمرات بسیاری خواهد داشت و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود