Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:33:29 GMT

توخل: از منچستر‌یونایتد خاطرات خوبی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۱۸۳

توخل: از منچستر‌یونایتد خاطرات خوبی نداریم

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن معتقد است که تیمش مقابل منچستریونایتد کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب ترین بازی های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا فردا شب پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس میزبان منچستر یونایتد خواهد بود؛ شاگردان توماس توخل فصل گذشته یکی از بهترین تیم‌های رقابت‌ها بودند و به فینال چمپیونزلیگ نیز راه یافتند اما در ایستگاه پایانی مقابل بایرن مونیخ آماده شکست خوردند تا دستشان از کسب جام کوتاه مانده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

توماس توخل پیش از بازی فردای تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " بدیهی است که ما اصلا خاطرات خوبی از منچستریونایتد نداریم. دو فصل پیش ما در اولدترافورد نتیجه خوبی گرفتیم اما نهایتاً حذف شدیم. با این حال فصل گذشته ما لیگ‌قهرمانان فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. اکنون یک چالش دیگر پیش رو داریم و نباید به دو فصل گذشته فکر کنیم.

 

ما باید به تمام مشکلات غلبه کنیم و نشان دهیم که چه کارهایی می توانیم انجام دهیم و به طور کلی لیگ قهرمانان فصل جدید را با صفر امتیاز شروع کنیم. همچنین باید بگویم که بازیکنان نیز از تمرکز لازم برای این مسابقه برخوردار هستند."

 

بهترین گلزن تاریخ PSG یعنی ادینسون کاوانی در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد و در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به منچستر یونایتد پیوست. مهاجم اروگوئه ای حالا باید فرداشب مقابل تیم سابق خود قرار گیرد. توخل در این باره گفت: " او بخشی از تاریخ ما را نوشته است. کاوانی بازیکن بزرگی است و دفاع در برابر او کار دشواری خواهد بود. او می تواند تفاوت ها را ایجاد کند و ما برای تقابل برابر وی آماده خواهیم شد. کاوانی هنوز هم یکی از بهترین مهاجمان دنیاست."

 

 

 


البته لازم به ذکر است که ساعتی پیش مشخص شد ادینسون کاوانی منچستر یونایتد را در این مسابقه همراهی نخواهد کرد.
 

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن درباره پل پوگبا نیز گفت: " پل پوگبا یکی از بهترین هافبک های دنیا محسوب می‌شود اما آنها یک ستاره های کلیدی دیگر به نام برونو فرناندز نیز در اختیار دارند. به طور کلی فکر می کنم که منچستر یونایتد یکی از بهترین تیم‌های دنیا در فاز هجومی محسوب می شود."

منچستر یونایتد توماس توخل (سرمربی) ادینسون کاوانی پل پوگبا پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد توماس توخل سرمربی ادینسون کاوانی پل پوگبا پاری سن ژرمن منچستر یونایتد یکی از بهترین پاری سن ژرمن توماس توخل فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس