Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@09:03:26 GMT

اقتدار و عزت یعنی پیگیری بدون وقفه توان دفاعی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۳۱۳

اقتدار و عزت یعنی پیگیری بدون وقفه توان دفاعی

سخنگوی وزارت امور خارجه، اقتدار و عزت را به معنای پیگیری بدون وقفه برنامه‌های دفاعی و اهداف سیاست خارجی کشور دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سعید خطیب زاده، امروز (دوشنبه) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: "اقتدار و عزت یعنی اینکه برای نخستین بار در تاریخ شورای امنیت، تحریم‌های نامحدود تسلیحاتی بر ضد یک کشور برای همیشه ملغی شوند، بدون اینکه نه در برنامه‌های دفاعی، شامل توسعه توان موشکی، و نه در پیگیری اهداف سیاست‌خارجی و منطقه‌ای آن کشور لحظه‌ای وقفه بیافتد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه ، سعید خطیب زاده ، سیاست خارجی ، شورای امنیت ، تحریم تسلیحاتی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه سعید خطیب زاده سیاست خارجی شورای امنیت تحریم تسلیحاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد

  شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وسعت سیل اخیر در مناطق جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نوپا بودن دانشکده علوم پزشکی چابهار، خوشبختانه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم مدیریتی دانشکده باعث شده تاکنون هیچ موردی از اپیدمی و طغیان بیماری در مناطق سیل زده پدیدار نشود و گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی از سوی وزارت بهداشت نیز عملکرد این دانشکده را فوق‌العاده اعلام کرده است.

  عرشی گفت: علی رغم مشکلات گذشته در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار، دو بارندگی منجر به سیل در آن منطقه و همچنین خسارات وارده به برخی زیرساخت‌های بهداشتی، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت به خصوص در مناطق روستایی، اقدامات پیشگیرانه تداوم داشته و وقفه‌ای در برنامه‌های مراقبتی ایجاد نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • کارگران ستون‌های استوار جامعه