Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر بهداشت در مورد خبر منتشر شده از سوی او در برخی از رسانه‌ها در مورد خبر ارجاع پرونده 19 کامیون دارویی به قوه قضائیه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، خبر قاچاق 19 کامیون دارو به کشور عراق انعکاس خبری بسیار زیادی در رسانه‌ها داشت و سروصدای بسیاری در فضای مجازی به پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص یک مصاحبه از سوی علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت و نقل قولی که از وی در خصوص ارجاع پرونده این تخلف به قوه قضائیه منتشر شده بود بر شدت واکنش‌ها نسبت به موضوع قاچاق دارو به کشور عراق افزود اما در گفتگویی که خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با مشاور رسانه‌ای وزیر بهداشت انجام داد، چنین موضوعی از سوی وی مورد تکذیب قرار گرفت.

علیرضا وهاب‌زاده در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا و در واکنش  به خبر منتشر شده منتسب به او در مورد «ارسال پرونده تخلف 19 کامیون داروی قاچاق از ایران به عراق  و ارجاع آن به قوه قضائیه» گفت: در تاریخ 25 مهر ماه در مورد این اتفاق توضیحات مختصری به خبرنگار یک رسانه ارائه دادم اما به او اعلام کردم که این خبر موثق نیست؛ بنابراین هیچ مصاحبه‌ای در زمینه کامیون‌های قاچاق دارو از ایران به عراق با هیچ رسانه‌ای از سوی بنده صورت نگرفته و تمام صحبت‌های منتشر شده به نقل از بنده نادرست است.

وی افزود:همان موقع نیز در ادامه توضیحاتم اعلام کردم که در داخل کشور ازپرونده قاچاق 19 کامیون دارو به کشور عراق هیچ اطلاعی نداریم و باید این موضوع از منابع عراقی پیگیری شود.

مشاور وزیر بهداشت بیان کرد: پیش از مطرح شدن این موضوع نیز  مسئولان گمرک ایران اظهاراتی داشتند که توضیحات کامل در همان اظهارات بوده است؛ همچنین اگر این پرونده به داخل کشور وارد شود در درجه اول به مراجع قضائی ارجاع داده می‌شود و سپس وزارت بهداشت به این موضوع ورود می‌کند.

وهاب‌زاده در مورد قاچاق دارو گفت: به دلیل اختلاف ارز ممکن است قیمت یک ورق دارو در کشور‌های همسایه چند برابر باشد  که این موضوع برای دلالان توجیه اقتصادی دارد؛ بنابر این امکان دارد قاچاق دارو به صورت «چمدانی» انجام شود که البته وزارت بهداشت و دستگاه‌های دیگر با همکاری مستقیم قاچاق دارو را به حداقل رساندند.

انتهای پیام/4148/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا مشاور وزیر بهداشت قاچاق دارو وهاب زاده قاچاق 19 کامیون دارو به کشور عراق کامیون دارو وزیر بهداشت قاچاق دارو قوه قضائیه منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است

دریافت 2 MB

از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است.

از کسانی که در اطراف پرونده بودند تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. از لحاظ قانونی منع بیان جزئیات داریم که به محض تکمیل شدن، اطلاع دقیق پیرامون پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • بابک زنجانی امکان استفاده از آزادی مشروط را دارد
  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود