Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:03:47 GMT

اخبار کوتاه استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۴۸۹

اخبار کوتاه استان بوشهر

۲ هنرمند مقام‌آور دشتی تجلیل شدند

"سیده نگار بهرسی" هنرمند شهرستان دشتی که در جشنواره بین‌المللی نقالی و پرده خوانی غدیر حائز رتبه دوم شد و  "یسنا سادات هاشمی" کودک هنرمند خورموجی که در جشنواره ملی موسیقی جوان به مرحله نهایی راه یافت روز دوشنبه در آیینی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 تبلیغات محیطی شهری در دشتی ساماندهی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی شهرستان دشتی اظهار داشت: ساماندهی تبلیغات محیطی و مشارکت و همکاری در اطلاع رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی هنری باید بر اساس ضوابط و دستوالعمل و رعایت قوانین تبلیغات محیطی و داشتن وحدت رویه‌ای در اجرای تبلیغات محیطی شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید زارعی ادامه داد: نصب بنر روی داربست‌های فلزی و بنرهای متوفی شکل زشتی به شهر داده و با وجود تذکر شهرداری هنوز این مشکل در سطح شهر حل نشده‌است.

کتاب ارزش تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی در دشتی منتشر شد

به گزارش ایرنا، کتاب « ارزش تبلیغاتی شبکه های اجتماعی » نوشته سید میکائیل جعفری و محمود عامری سیاهویی منتشر و وارد بازار کتاب شد.

 این کتاب با موضوع شبکه‌های اجتماعی در سه بخش و ۱۵۱ صفحه نگاشته و در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات بوعلی به بازار کتاب عرضه شده‌است.

بخش اول شامل کلیات و مقدمه، بخش دوم مربوط به شبکه های اجتماعی با موضوعاتی از قبیل رسانه، تعریف شبکه، انواع شبکه، مزایای شبکه و چالش ها است.

بخش سوم کتاب نیز حول محور تبلیغات، مفهوم لغوی و اصطلاحی تبلیغ، تعریف، تفاوت ها، ویژگی ها، تاریخچه، انواع تبلیغات، شیوه و هزینه در تبلیغات، تبلیغات اینترنتی، نظریه های تبلیغات و در انتها با ذکر منابع و مآخذ فارسی و انگیسی کتاب به پایان می رسد.

۴۵۰مورد شکایت مردمی در حوزه کالا و خدمات اصناف دشتستان ثبت شد

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت دشتستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵۰مورد شکایات مردمی در حوزه کالا و خدمات اصناف دشتستان از طریق ستاد خبری این اداره ثبت و مورد بررسی قرارگرفته است.

به گزارش ایرنا، شهسوار قایدی در کمیته تنظیم بازار شهرستان دشتستان افزود: از این تعداد گزارش ثبت شده ستاد خبری(تلفن۱۲۴) از سوی شهروندان دشتستانی ۹۵ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۳۳۴ مورد دیگر طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیرمتخلف مشخص شده‌است.

وی بیان کرد: بیشترین گزارش‌های دریافتی در ارتباط با کالاهای مصرفی از جمله تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت و ماسک، در بخش خدمات نیز تعمیرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش‌ها است.

برچسب‌ها دشتستان شهرستان دشتی اصناف کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دشتستان شهرستان دشتی اصناف کتاب دشتستان شهرستان دشتی اصناف کتاب اخبار کنکور شبکه های اجتماعی تبلیغات محیطی شهرستان دشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی