Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فردا در نقاط مختلف اروپا پیگیری می‌شود.

در یکی از مهمترین بازی‌ها چهارشنبه شب بایرن مونیخ میزبان اتلتیکو مادرید است و این بازی ساعت 22:30 به وقت ایران آغاز می‌شود.

بر این اساس دیگو کاستا ستاره اسپانیایی اتلتیکو که در دیدار گذشته تیمش در لالیگا دچار مصدومیت شد، نمی‌تواند به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شده و بازی مقابل بایرن را از دست خواهد داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید لالیگا بایرن مونیخ لالیگا لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند

توماس توخل از سرژ گنابری مقابل رئال مادرید انتظار گلزنی دارد

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ویکم بوندسلیگا، فردا بایرن مونیخ در یک بازی دشوار پیش از جدال حساس مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، در آلیانتس آرنا میزبان آینتراخت فرانکفورت است. باواریایی‌ها در صورت پیروزی می‌توانند خیال خود از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان را راحت کنند.

به نقل از سایت بایرن مونیخ؛ حال توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره مسائل مختلف از جمله وضعیت مصدومان، بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت و رئال مادرید و برخی دیگر از موضوعات صحبت کرده است.

وضع مصدومان بایرن مونیخ

متأسفانه مچ پای دایو اوپامکانو در جریان تمرین پیچید. این بسیار دردناک است و وضعیت او برای بازی فردا نامشخص است، بنابراین باید منتظر بمانیم. سرژ نیز برای بازی سه‌شنبه در دسترس خواهد بود، فکر می‌کنم او بازی می‌کند و گل هم خواهد زد. حال خواهیم دید آیا می‌تواند در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد یا یک بازیکن تعویضی خواهد بود.

درباره لروی نیز باید روز به روز پیش برویم و باید دید می‌تواند برای روز سه‌شنبه آماده باشد یا خیر. او به صورت انفرادی تمرین می‌کند و در حال حاضر نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. موسیالا نیز برای فردا هیچ مشکلی ندارد. بدون توجه به حریف، او یک بازیکن کلیدی برای تیم ما است.

درخواست هواداران برای ماندن در بایرن مونیخ

برای من خوشحال‌کننده است که هواداران می‌خواهند در اینجا بمانم. با این حال چنین چیزی برای من موضوعیتی ندارد. در 11 روز آینده جز فوتبال به هیچ چیز دیگری فکر نخواهیم کرد و هیچ فضایی برای چیزی دیگر وجود ندارد. بحث‌های زیادی وجود دارد اما نمی‌خواهم آن را بهانه کنم یا یک حواس‌پرتی در نظر بگیریم. ما به‌طور کامل روی کارمان تمرکز کرده‌ایم و هر روز برای‌مان مهم است.

بیش‌تر بخوانید: ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی خواستار ادامه دادن با توماس توخل شده‌اند و مخالفت خود با ورود رالف رانگنیک را اعلام کرده‌اند. تا حالا بیش از 10,000 در این کارزار شرکت کرده‌اند. 

بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت

بازی مقابل آینتراخت نمی‌تواند تمرینی برای بازی جلوی رئال مادرید باشد و شرایط کاملاً متفاوتی دارد. هنگام بازی مقابل فرانکفورت و اشتوتگارت، بازی با مادرید در اولویت پایین‌تری قرار دارد. ما باید این شرایط را بپذیریم. ما می‌خواهیم یک عملکرد عالی داشته باشیم زیرا به امتیاز این بازی نیاز داریم و می‌خواهیم روندمان را نیز حفظ کنیم. بنابراین قدم به قدم پیش می‌رویم و تیم را برای بازی فردا به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم کرد.

 شکست 5-1 در بازی رفت

باخت بسیار دردناکی بود و سنگینی‌اش هنوز روی دوش ما هست. عکس‌هایی وجود دارد که دوست ندارید آن‌ها را ببینید. دقیقأ نمی‌دانیم برای فردا چه برنامه‌ای دارند زیرا از چینش متفاوتی استفاده می‌کنند. آن‌ها بازیکن سریع و تکنیکی‌ای دارند. نباید به سادگی توپ را لو بدهیم و این می‌تواند تمرین خوبی برای سه‌شنبه باشد.

دلیل حال خوب توخل در این روزها

خوب خوابیدم و قهوه خوبی خوردم، همین برای من کافی است. 

تمجید از اریک دایر

من از او بسیار راضی هستم و فراتر از حد انتظارات عمل کرده است. او مهره‌ای مهم برای تیم است. منظم است، به خوبی در زمین ارتباط برقرار می‌‌کند که چندان چنین چیزی نداشتیم. او به بازیکن کناری‌اش کمک می‌کند. او شخصیتی عالی دارد و بازیکن بسیار خوبی است که اکنون دارد پاداش کارش را می‌گیرد. 

هری کین

تعداد گل‌های اول باورنکردنی هستند. گل‌های او کمک زیادی به ما کرده و البته او یک بازیکن همه چیز تمام است که فقط گل نمی‌زند. او همچنین پاس گل می‌دهد و یک رهبر است. او کاپیتان تیم ملی انگلیس است و ما از بابت داشتنش خوشحالیم. 

 بازی مقابل رئال مادرید

همراه با آنالیزورها چندین بازی از آن‌ها تماشا کرده‌ام. نمی‌توانید بفهمید چه زمانی قرار است گل بزنند و بازیکنان‌شان کیفیت فردی زیادی دارند. همچنین قدرت خوبی در انتقال توپ از دفاع به حمله دارند و این چیزی است که آن‌ها را تعریف می‌کند. آن‌ها می‌توانند هر زمانی دروازه شما را تهدید کنند. آن‌ها می‌توانند لحظات سخت را تحمل کنند و این را دوست دارند.

بایرن مونیخ روز‌ سه‌شنبه در آلیانتس آرنا در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود.

رالف رانگنیک 

اگر بخواهم صادق باشم، این سؤال مانند همسایه‌ای است که ساعت سه صبح، سروصدا می‌کند. (می‌خندد) بنابراین هدفونم را روی حالت حذف نویز تنظیم می‌کنم و آن را نادیده می‌گیرم. پاسخ به چنین سؤالی فردا به من کمک نمی‌کند، سه‌شنبه هم به من کمکی نخواهد کرد. در کل این مسئله‌ای برای من نیست. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک