Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@22:42:51 GMT

جزئیات تخریب یک ساختمان ۳طبقه در تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۳۸۴۶

جزئیات تخریب یک ساختمان ۳طبقه در تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۵۰ یک مورد تخریب ساختمان قدیمی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد و این ساختمان واقع در بزرگراه امام علی بعد از محلاتی واقع شده است. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: نخستین ایستگاه آتش نشانی در مدت ۴ دقیقه به محل رسید و مشاهده کردند که در مجاورت ساختمان یک زمین گود برداری شده است که ۲۵۰ متر مربع وسعت دارد و با عمق ۸ متر است.

وی افزود: ساختمان تخریب شده ۳ طبقه بوده و در ضلع غربی آن، این زمین قرار داشته که خوشبختانه کسی در این ساختمان حضور نداشته است و همچنین هیچ کارگری در گود حضور نداشته که گواه این موضوع هم مالکان و شاهدان در منطقه بوده اند.

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به دلیل اطمینان خاطر به جست و جو در گود کردند که هیچ مصدوم یا فوت شده‌ای تاکنون وجود نداشته و پس از اطمینان از این موضوع این گود را تحویل عوامل شهرداری خواهند داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: همچنین نیرو‌های آتش نشانی اطراف این گود را خالی از افراد کردند تا کارشناسان از خطرناک نبودن این محدوده برای سکونت اطمینان خاطر کسب کنند. می‌طلبد اصول ایمنی بیشتر در نظر گرفته شود تا شاهد چنین حادثه‌ای نباشیم.

پربیننده ترین تهران را کاملا تعطیل کنید/ انتقاد از متلک‌پراکنی‌های مسوولان در مطبوعات علت دستپاچگی حناچی در انسداد اطلاعات ساختمان‌های ناایمن/ معاون حناچی: شکایت از شهرداری در باب کاهش ارزش ساختمان‌های پرخطر تمدید تعطیلی برخی صنوف پرتردد شمارش معکوس تا فروپاشی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت ۵۰درصد مرگ ناشی از کرونا در تهران بوده است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گودبرداری جلال ملکی تخریب ساختمان قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود نسبتاً شدید در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیرو‌های آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!