Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل دادگر گفت: میانگین حضور پلیس در فوریت های انتظامی گلستان کمتر از ۱۰ دقیقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» شامگاه امروز (دوشنبه 28 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پلیس معاونت اجتماعی حلقه واسطی بین اجتماع با پلیس است و با ایجاد تولید محتوا و ارتباط با رسانه های جمعی اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ادامه داد: بخشی دیگر از ارتباط نیروی انتظامی با مردم در برنامه های مختلف مثل نماز جمعه و یا حضور در مدارس و دانشگاه ها است و پلیس در این برنامه ها به دنبال اغناگری در حوزه ایجاد امنیت و اقدامات پیشگیرانه مردم برای حفاظت از اموالشان است.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: بیش از 20 درصد از کل تماس های حاکمیتی در کشور تماس مردم با نیروی انتظامی است و با توجه به این حجم تماس ها و ماموریت ها به مردم خدمات ارائه می شود.

 

وی بابیان اینکه باید از بی قانونی ها جلوگیری کنیم، افزود: در برخی از مواقع نسبت به ارشاد ها و ماموریت های پلیس در جامعه مقاومت هایی وجود دارد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان به پدیده سگ گردانی اشاره کرد و  بیان کرد: با پدیده های جدیدی در اجتماع رو به رو هستیم که موضوع هویت سازی بین جوانان جامعه و پدیده سگ گردانی یکی از آسیب های امروز جامعه است و سگ گردانی به نوعی جرم محسوب می شود و نمونه هایی داشتیم که این سگ ها به کودکان و یا خانم ها در معابر حمله کرده است.

 

فاضل دادگر تاکید کرد: با همکاری شهرداری باید نسبت به جمع آوری سگ ها اقدام شود و باید محل هایی برای نگهداری سگ ها ایجاد شود و متاسفانه در بخشی از پرونده های  پلیس با دیگر سازمان ها کم کاریی هایی دیده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پدیده کارتن به دستی یکی از پدیده هایی است که به دلیل عدم ساماندهی سوئیت ها و اقامتگاه ایجاد شده است و در برخی از  استان ها این افراد با لباس فرم مشخص و مجوز فعالیت می کنند و سوئیت ها و منازل برای اقامت مسافران این افراد کاملا مشخص شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان  به موضوع موتورسواران بدون گواهینامه و یا موتورهای فاقد هویت پلاک اشاره کرد و گفت: اقدامات ما باید به گونه ای باشد که بتوانیم با فرهنگ سازی رفتار مردم را اصلاح کنیم.

 

فاضل دادگر بیان کرد: دیگر خیابان های گرگان حجم گنجایش این میزان خودرو را ندارد و نباید بی قانونی در شهرما جلوه گری کند و این مهم نگرش مردم را نسبت به اقدامات نیروی انتظامی تغییر می دهد.

 

وی بابیان اینکه اگر هر مجتمع تجاری و مسکونی پارکینگ تعریف شده داشته باشداز این فضای آشفتگی در خیابان ها جلوگیری می شود، افزود: مردم استان گلستان مردم بسیار خوبی هستند  اما گاهی ساختارها و کم کاری ها  به گونه ای است که باعث به وجود آمدن بی قانونی می شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه تراکم خودرو در مرکز شهر گرگان پلیس آمادگی دارد که در نشست های تخصصی این موضوعات را بررسی کنند و راه حلی برای آن پیدا کند.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: نزدیک به 500 هزار تماس با 110 در طول 6 ماهه گذشته برقرار شده است و حجم تماس با این سامانه نشانه اعتماد مردم به پلیس است ولی بخش عمده این تماس ها یا ربطی به پلیس ندارد و یا غیرفوریتی است و تنها کارمشاوره را همکاران ما انجام می دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: تماس های فوریتی پلیس برای موضوعاتی مثل سرقت در حال وقوع، نزاع در حال وقوع، تصادف و غیره است و میانگین حضور ماموران ما در محل وقوع این جرائم کمتر از10 دقیقه است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: کاهش نزاع های دست جمعی نیاز به فرهنگ سازی دارد و در استان گلستان نیز در بخش نزاع ها آمار قابل توجه است اما نگران کننده نیست علت وجود این نزاع ها نیاز به تحلیل جامعه شناسانه دارد.

 

فاضل دادگر بابیان اینکه یکی از مشکلاتی که در استان شاهد هستیم بحث حاشیه نشینی و احساس محرومیت است، افزود: مردم استان گلستان در ایجاد احساس امنیت همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند.

 

وی تاکید کرد: این نزاع ها خط قرمز نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است و دستی که با قمه و یا سلاح گرم بالابرود پایین نخواهد آمد و مقتدرانه با این موضوعات برخورد می کنیم.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: تماس ۱۱۰ فرمانده نیروی انتظامی گلستان دادگر سگ گردانی انتظامی هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان فاضل دادگر تماس ها نزاع ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند