Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی منتظر یک واکنش عالی از تیمش پس از شکست 3-0 مقابل سمپدوریا است. 

لاتزیو پس از 13 سال به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته و باید در اولین دیدار مرحله گروهی، بازی حساسی را مقابل دورتموند برگزار کند. سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

دوست داشتیم لیگ قهرمانان را در حضور تماشاگرانمان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانیم آنها چقدر برای چنین روزی صبر کرده اند و می خواهیم به خاطر آنها بازی فوق العاده ای انجام دهیم. ما بعد از بدترین عملکرد خود طی سال های اخیر به این بازی می آییم (شکست 3-0 مقابل سمپدوریا). فردا باید متفاوت بازی کنیم؛ با استحکام و شجاعت. 

دورتموند یکی از 8 تیم برتر اروپا است. آنها بارها خودشان را در این رقابت ها آزمایش کرده اند و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند. اولین بازی ما سخت خواهد بود. می دانیم که باید بازی فوق العاده ای انجام دهیم. 

اینزاگی در مورد بازیکنانش گفت:

باید شرایط لوئیز فلیپه را بررسی کنیم. او بعد از مصدومیت تنها یک بار در تمرینات گروهی حاضر بوده است. دیروز شرایط خیلی خوبی داشت اما باید در تمرین بعدی هم شرایط او را بررسی کنیم. اگر حق انتخاب داشتم، ترجیح می دادم بیشتر استراحت کند. 

اینزاگی در مورد شکست عجیب 3-0 مقابل سمپدوریا گفت:

در این مورد خیلی با بازیکنان صحبت کردیم. می دانیم در جنوا چه اشتباهاتی داشتیم و این به انگیزه مربوط است. فردا می خواهم از تیم واکنش خوبی به این نتیجه ببینم. آنها می دانند مقابل سمپدوریا عملکرد خوبی نداشتند. 

در ایتالیا شایعاتی در مورد حضور مکس الگری روی نیمکت لاتزیو به گوش می رسید و اینزاگی در این مورد گفت:

من عادت کرده ام که نام های زیادی پیرامون لاتزیو بشنوم. فکر می کنم با توجه به رابطه بسیار خوبی که با کلودیو لوتیتو دارم، اگر نارضایتی وجود داشت، به خودم می گفت. تنها مشکل ما در حال حاضر بروسیا دورتموند است؛ یک تیم بسیار قوی. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • خداحافظی احساسی: دیوار زرد اشک رویس را در آورد
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است