Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -چهل و سومین نشست هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و‌کار به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور اعضای هیأت، تشکل های بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در روز دوشنبه مورخ 28. 7. 1399 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، در این نشست با توجه به اقدامات انجام شده قبلی، مقرر شد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر ظرف یک‌ماه، ترتیبی اتخاذ نماید تا تمامی متقاضیان تأسیس شرکت‌های با مسئولیت محدود در تهران صرفاً از کانال پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار تهران، مدارک نهایی ثبت شرکت را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش می افزاید: همچنین باید ظرف مدت سه ماه ثبت تغییرات تمامی شرکت‌ها برای اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران امکان‌پذیر شود. پس از طی مدت سه ماه به صورت پایلوت، در صورت تأیید عملکرد توسط دبیرخانه هیأت و موافقت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، این اقدامات به صورت دایمی و برای همه متقاضیان ارائه خواهد شد.
 

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان