Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ابراهیموویچ همچنان در آستانه 40 سالگی همچنان تفاوت ها را رقم می زند. آلبرتو زاکرونی معتقد است زلاتان ابراهیموویچ در حال حاضر حتی موثرتر از کریستیانو رونالدو ظاهر می شود.

آلبرتو زاکرونی، سرمربی سابق میلان، یوونتوس و اینتر در مصاحبه با Il Giornale گفت:

در طول دوران مربیگری خود با بازیکنان بزرگی چون اولیور بیرهوف، ژرژ وه آ و آدریانو کار کردم اما تنها حسرت من این است که نتوانستم زلاتان ابراهیموویچ را تمرین بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جاودان و تمام نشدنی است. هنوز متوجه نشده ام که چطور هرگز فاتح توپ طلا نشده است. در ایتالیا، زلاتان موثرتر از کریستیانو رونالدو ظاهر شده و بیشتر تعادل را به هم زده است. اتفاقی نیست که بسیاری از بازیکنان میلان از زمان حضور او پیشرفت خیره کننده ای داشته اند. زلاتان فقط در گلزنی موفق نیست بلکه اعتماد به نفس را هم به تیم خود منتقل می کند. او بار تیم را در لحظات دشوار به دوش می کشد.

همچنین بخوانید:

زلاتان ابراهیموویچ: 2 هفته در خانه گیر کرده بودم و انتظار دربی را می کشیدم زلاتان ابراهیموویچ در پاسخ به روملو لوکاکو: شهر میلان هیچ وقت پادشاه نداشت؛ آنها یک خدا دارند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم