Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر ۳۳ درصد واحدهای صنعتی این استان غیرفعالند.

" دارا فرامرزی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد را کمبود نقدینگی، بدهی و معوقات تسهیلات بانکی، مشکلات مدیریتی، افزایش قیمت مواد اولیه و تجهیزات و لوازم یدکی، فرسودگی خطوط تولید، کمبود مواد اولیه، بدهی های مالیاتی، بیمه ای، حامل های انرژی برق و گاز و آب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، نرخ بالای بیمه کارگران بخش صنعت و... عنوان کرد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۲۸ واحد تولیدی صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۸ هزار و ۴۵ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد موجود است. 

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: بیشترین واحدهای موجود در استان در گروه فعالیت های مرتبط با صنایع کانی غیر فلزی و صنایع معدنی(مصنوعات سیمانی، مصالح ساختمانی، شن و ماسه، بتن آماده، آسفالت، سیمان، آجر و ...)، صنایع شیمیایی و پلاستیک، صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع آرایشی و بهداشتی و صنایع فلزی دسته بندی می شوند.

فرامرزی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۵۴ واحد صنعتی از مجموع واحدهای موجود در استان، فعال و نیمه فعال هستند و تعداد ۱۷۴ واحد نیز غیرفعالند، عنوان کرد: در مجموع بیش از ۶۷ درصد واحدهای تولیدی استان فعال یا نیمه فعال هستند.

وی بیان کرد: بازدید میدانی و احصا دقیق مشکلات و طرح مشکلات واحد ها در کارگروه تسهیل استانی و ملی، تامین تسهیلات سرمایه درگردش و بازسازی و نوسازی، تقسیط بدهی های معوق، مشاوره فنی و کارشناسی در بهبود فرآیند تولید و افزایش بهره وری و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمت رسان در اجرای مصوبات استانی و ملی، از جمله راهکارهای تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واحد صنعتی صنعت معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی