Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@04:37:48 GMT

نامه دولت مستعفی یمن به سازمان ملل علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۰۰۴

نامه دولت مستعفی یمن به سازمان ملل علیه ایران

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سایت خبری وابسته به دولت مستعفی یمن (مستقر در عربستان سعودی) «سبأ»، شامگاه امروز (دوشنبه)، ‌ گزارش داد که دولت «عبد ربه منصور هادی» نامه‌ای علیه ایران به سازمان ملل ارسال کرده است.

در این نامه ادعا شده است که ایران یکی از افراد خود را به صورت قاچاقی به یمن ارسال کرده است و او را به عنوان سفیر در دولت صنعاء تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش ادعا شده است که این اقدام صریحا با حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد از جمله قطعنامه شماره «۲۲۱۶» مخالفت می‌کند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پیشتر، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «حسن ایرلو» سفیر تام الاختیار و فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در یمن وارد صنعاء شده و بزودی رونوشت استوارنامه خود را به آقای «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی و استوارنامه خود را به آقای «مهدی مشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن تقدیم خواهد کرد.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1077635 برچسب‌ها عبد ربه منصور هادی جنگ یمن ایران هراسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عبد ربه منصور هادی جنگ یمن ایران هراسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کند.

این وزارتخانه تاکید کرد که فعالیت‌های دفاعی ایران را هدف قرار داده است.

رویترز همچنین گزارش داد: انگلیس اشخاص و نهادهای مربوط به بخش دفاعی ایران را تحریم می‌کند.

وزارت امور خارجه انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شخص و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

به نظر می‌رسد این تحریم‌های انگلیس و آمریکا نیز مانند تحریم‌های گذشته کشورهای غربی علیه کشورمان به بهانه حمایت از جریان‌های محور مقاومت در منطقه و عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی با استفاده از موشک‌ها و پهپادهای مختلف و همچنین در راستای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088709

دیگر خبرها

  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند