Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@08:30:10 GMT

چند شعر تازه از هرمز علی‌پور

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۰۲۳

چند شعر تازه از هرمز علی‌پور

تن دیدنی‌ام را دور که می‌کنم از خود آن سوی پوستم را به دقت ندیده‌اند. تا نظاره پرندگان به صبح تا آن چه به ارتعاش دست‌هایم ختم می‌شود گاه تبدیل به فکری خاص می‌شوم به کسی خاص که مشغولم. از تعریف‌های قاب شده فراری‌ام با پیراهن شبانه‌روز بر تن حق اوست که از من خسته شود اما که گاه برهنه ساختن یک جمله ممکن است تبدیل به خنجری شود که بر گلوی رودخانه بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    شاید هم با همین لباس که از خانه می‌زنم بیرون در جایی گم به خاکم بسپارند نمی‌خواهم که بترسید. من این روزها از روز چیزی به طور شفاف نمی‌دانم مثل عاقبت همه میوه‌ها که به روی یک میز شکل نمی‌گیرند شاید وقت‌اش رسیده از این درخت بیفتم پایین همین درخت دیگر...     چون نمی‌گذارم که از یادم برود از شکل‌های گونه‌گون این جهان آکنده است. و من گاه در دست‌های خود چه خوب داخل می‌شوم و بیرون بزنم در خود چه خوب پاهای‌ام در خود جای می‌دهند مرا و ستارگانی در خون من ادامه خود هستند. حالا می‌خواهم خیلی از خاطرات را بر زمین بگذارم. تا به لمس و حس درون جوانه‌های تازه‌ای در من به اتفاق تبدیل شوند.     درست به مثل وقتی که دلم به یاد تو بیفتد و تصویرها به صف برسند بعد به روز کاغذند در جاهایی دیگر از این جهان نیز که سوخته است اکنون دل‌های دیگری هستند که یاد دوست بیفتند و من از همین شباهت‌ها به این زبان رسیده‌ام یا وقتی که در برهنه شدن رازهایی آدمیانی لال بشوند. تا حتی دنبال نام نهادن به روی اشیایی پیراهنی خیس به تن نداشته باشم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)

ورزش همیشه ضامن سلامتی نیست و گاهی خود به یک معضل و عاملی تهدید کننده برای بازیکنان و سلامت جسم و روان آن ها تبدیل می گردد!



یکی از فلسفه های اصلی ورزش، کسب سلامتی است. امروزه ورزش دنیا و مخصوصا رشته فوتبال از حالت سنتی خود خارج شده و به یک صنعت پر زرق و برق تبدیل گشته است. این فعل و انفعالات باعث شده تغییراتی در اهداف اولیه ابداع این ورزش نیز ایجاد شود؛ فوتبالی که زمانی به عنوان یکی از راه های تثبیت و حفظ سلامتی در نظر گرفته می شد اکنون خود به عنوان تهدیدی برای سلامت تلقی می شود! در این ویدیو به جنبه های منفی فوتبال بر روی سلامت بازیکنان پرداخته شده است.
ویدیوی پیش رو، کاری از Tifo Football است که با زیرنویس فارسی برای شما آماده شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • تبدیل بیش از نیم میلیون مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • تصاویر تازه از لحظه پیدا شدن یسنا
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز