Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن ایرانی در جمع ۱۱ بازیکن منتخب هفته چهارم لیگ ستارگان قطر جای گرفته‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت‌های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الاهلی قطر با امید ابراهیمی به چهارمین برد متوالی رسید و صدرنشین ماند، الدحیل با رامین رضاییان از سد القطر عبور کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت، العربی با بهره‌مندی از مهرداد محمدی و مهدی ترابی برابر ام‌صلال که روزبه چشمی را در ترکیب داشت به پیروزی دست یافت و الخریطیات نیز با بازی پژمان منتظری یک باخت دیگر را متحمل شد تا در رده یازدهم بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان مسابقات این هفته لیگ ستارگان، برنامه المجلس شبکه الکاس که یکی از برنامه‌های پربیننده قطر است، به بررسی بازی‌ها پرداخت و به تمجید از عملکرد مهرداد محمدی در دیدار مقابل ام‌صلال پرداخت.

 

مهرداد محمدی پایه‌گذار گل اول العربی برابر ام‌صلال شد و گل دوم تیمش را نیز در لحظات پایانی با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی به ثمر رساند که این گل او به‌عنوان بهترین گل هفته چهارم لیگ ستارگان قطر از نگاه برنامه المجلس شبکه الکاس انتخاب شد.

همچنین با نظر کارشناسان برنامه المجلس، ۱۱ بازیکن منتخب هفته چهارم لیگ ستارگان قطر انتخاب شدند که در این بین، رامین رضاییان به‌عنوان مدافع راست و مهرداد محمدی به‌عنوان وینگر چپ حضور داشتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هفته چهارم لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم) قشنگ‌ترین گل لیونل مسی در تمام عمر فوتبالی‌اش (فیلم) عجیب ترین ضربه آزاد و بی نظیرترین پاسکاری را ببینید

دیگر خبرها

  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • برترین گل‌های ال‌کلاسیکو با حضور ستارگان قدیمی (فیلم)
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)