Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های حاضر در لیگ برتر بیستم ، برای فصل جدید تغییرات خیلی زیادی را داشتند و همین باعث شده از تیم های حاضر در لیگ نوزدهم فقط چهار سرمربی روی نیمکت تیم ها بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از ششم شهریور شروع شد و برخی از تیم های لیگ برتری کار خود را زود تر از دیگر تیم ها شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل نقل و انتقالات با خرید های متعدد تیم ها همراه شد و اکنون نیز نیمی از تیم های لیگ برتری ورودی و خروجی های زیادی را به خود دیده اند.
انتقادی که هر سال به تیم های لیگ برتری وارد می شود همین تغییرات متعدد است. کمتر می توانیم ثبات را در باشگاه ها ببینیم و نه تنها در پیش از فصل بلکه در طول فصل هم این اتفاق رخ می دهد. چیزی که مشخص است تغییر متعدد مربیان و بازیکنان است.
در مقایسه با فصل گذشته، از ۱۶ تیم حاضر در لیگ بیستم ده تیم تغییر مربی داشته است. مربیان تیم های استقلال، تراکتور، ذوب آهن، سپاهان، شهرخودرو، صنعت نفت آبادان، گل گهر سیرجان، ماشین سازی تبریز، نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند.
میانگین تعداد بازیکنان خروجی تیم های لیگ برتری ۷ بازیکن است. ماشین سازی با ۱۱ بازیکن و صنعت نفت با ۱۰ بازیکن بیشترین خروجی های لیگ برتر را در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند.
در مقابل مس رفسنجان با جذب ۱۶ بازیکن جدید تیمی تازه را نسبت به فصل گذشته تشکیل داده و شلوغ ترین تیم از نظر خرید بازیکن لقب گرفته است. مسی ها در این فصل تنها سه بازیکن خود را از دست داده اند و در شرایط ایده آلی برای حضور در لیگ برتر قرار دارند.
فولاد را می توان با ثبات ترین تیم لیگ نامید. آن ها اغلب بازیکنان تاثیرگذار خود را حفظ و بازیکنان مد نظرشان را نیز جذب کرده اند. فولاد با وجود از دست دادن شهاب گردان توانست محسن فروزان را به خدمت بگیرد.

نقطه ضعف فولادی ها خط حمله این تیم بود اما آن ها با حفظ لوسیانو پریرا و جذب ساسان انصاری، حسین ابراهیمی و شروین بزرگ در این نقطه هم شرایط خوبی پیدا کرده اند. با توجه به این که فولاد خیلی زود تمرینات خود را آغاز کرد و اکنون هم در شرایط خوب بدنی قرار دارد، می توان آن ها را با ثبات ترین تیم فصل نقل و انتقالاتی نامید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد استقلال پرسپولیس تراکتور سپاهان فولاد تیم های لیگ برتری فصل نقل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

به گزارش فارس، دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • اتفاق‌های عجیب در کمیسون فرهنگی مجلس
  • (ویدئو) اتفاق عجیب در صداتو که همه را غافلگیر کرد
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم