Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در یک دیدار دوستانه برابر حریفش پیروز شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/7/29؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

القطر به دنبال جذب بشار رسن در نیم فصل

باشگاه القطر به دنبال فراهم کردن شرایطی است تا بشار رسن را در نیم فصل به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس به صراحت مخالفت خود را با جدایی بشار رسن اعلام کرده است. مهدی رسول پناه چند بار در مصاحبه های خود اعلام کرده راضی به جدایی بشار نیست و این موضوع را در جلساتی که با این بازیکن عراقی داشته، به خود او هم اعلام کرده است. در این میان باشگاه قطری هم متوجه مخالفت باشگاه پرسپولیس شده است. باشگاه القطر که بازیکنان خارجی خود را جذب کرده به دنبال آن است تا بشار را به عنوان سهمیه آسیایی جذب کند و حالا پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس با این انتقال، آن ها به دنبال این هستند تا پس از گفتگو با سرمربی خود، او را راضی کنند تا نیم فصل برای جذب بازیکن آسیایی صبر کند. اما موضوع این است که رسول پناه با انتقال بشار در نیم فصل هم مخالف است. 

رسول پناه که با پرداخت بدهی برانکو و عملکرد خوبی که در جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی داشته توانسته تا حد زیادی از فشار خارج شود، قصد ندارد یک بار دیگر با انتقال بشار خودش را در تیررس انتقادات قرار دهد. از این رو او تاکید کرده به رغم درآمد خوبی که از انتقال بشار نصیب باشگاه پرسپولیس می شود اما بشار را در نیم فصل هم به القطر و دیگر باشگاه های خارجی نمی فروشد.

گفتنی است بشار قرار است پس از مرخصی 10 روزه خود به تهران برگشته و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

استقلال 2-1 نفت مسجد سلیمان / پیروزی شاگردان محمود فکری در دیدار دوستانه

شاگردان محمود فکری موفق شدند در دیداری دوستانه به پیروزی برسند.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت استقلالی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند. هر دو گل آبی ها در نیمه نخست و توسط مسعود ریگی و آرش رضاوند به ثمر رسید.

مسعود ریگی ابتدا در دقیقه 28 آبی ها را پیش انداخت و در ادامه رضاوند در دقیقه 34 اختلاف را به عدد دو رساند.

در نیمه دوم نفت مسجد سلیمانی ها یکی از گل های خورده را جبران کردند. ضربه ایستگاهی مهدی نیایش در دقیقه 73 و پس از برخورد با دیواره دفاعی آبی ها تبدیل به گل شد.

پرویز مظلومی سرپرست باشگاه استقلال شد / رسمی

پرویز مظلومی رسما به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، پرویز مظلومی که مدتی است به عنوان سرپرست استقلال در کنار این تیم حضور دارد، امروز (دوشنبه) با حضور در محل باشگاه استقلال، به صورت رسمی حکم خود را از سوی احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال دریافت کرد.

استقلال | تجمع هواداران مقابل مجلس

هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش طرفداری، استقلالی ها در حالی مدتی است تمرینات خود برای حضور در لیگ بیستم را آغاز کردند که هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستند. از یک طرف پنجره آبی ها هنوز باز نشده و از یک طرف دیگر مشخص نبودن وضعیت بعضی از ستاره های این تیم مثل هروویه میلیچ باعث شده تا هواداران مقابل مجلس تجمع کرده و نسبت به این وضعیت اعتراض کنند.

آبی ها در تمرینات خود هم با مشکلاتی مثل نبود لباس تمرین و GPS روبرو هستند. جمعیت استقلالی هایی که مقابل مجلس تجمع کردند، درحال افزایش است.

پیش بازی پاری سن ژرمن - منچستریونایتد؛ شبی شاعرانه در پاریس پیش بازی لاتزیو-دورتموند؛ بازگشت عقاب ها به لیگ قهرمانان پس از 13 سال پیش بازی بارسلونا - فرانس واروش؛ جدال آبی و اناری ها با تیم مرموز مجارستانی پیش بازی دینامو کیف - یوونتوس؛ آغاز ماموریت پیرلو در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال مقابل مجلس نیم فصل پیش بازی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

با اعلام مدیرعامل سهامدار اصلی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه تا پایان لیگ بیست‌وسوم به فعالیت خود در جمع سرخپوشان ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر پس از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: امیدواریم با توجه به بنیه مالی بانک‌های حاضر در کنسرسیوم مالکیت پرسپولیس، آنها پشتوانه پرسپولیس باشند و دغدغه هواداران برطرف شود. امیدواریم پرسپولیس دغدغه‌ای بابت پرداخت دستمزدها نداشته باشد.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

مدیرعامل بانک شهر که بانک زیرمجموعه او مالک 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس خواهد بود، در مورد سمت مدیرعاملی این باشگاه گفت: در پنج هفته منتج به پایان سال در خدمت رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و اعضای هیئت مدیره خواهیم بود. فقط هیئت مدیره متصدی ندارد و یک ناظر مالی کنار درویش می‌گذاریم تا نظام بودجه‌ریزی را جلو ببرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ضرر‌هایی که نوشیدن قهوه به همراه دارد