Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@08:04:42 GMT

قیمت نان در گلستان تا پایان سال تغییر نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۸۰۴

قیمت نان در گلستان تا پایان سال تغییر نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان، حسین طلوعیان اظهارکرد: با عنایت به این که نان قوت غالب مردم است، علی رغم تمامی مشکلات و یارانه زیادی که دولت برای نان باید بپردازد، قیمت نان تا پایان سالجاری تغییری نخواهد کرد و مردم استان نگران این موضوع نباشند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان افزود: با توجه به گرانی قیمت آرد آزاد و اختلاف قیمت آن با آرد یارانه ای متاسفانه شرایط برای تخلف در این حوزه فراهم است، از این رو با تشدید نظارت ها و گشت های مشترک به دنبال شناسایی افراد متخلف هستیم و قطعا با این افراد بشدت برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم استان خواست هرگونه تخلف در حوزه های صنفی به ویژه نانوایی ها را به اطلاع بازرسان این سازمان برسانند تا در سریع ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 5052066

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان صنعت معدن و تجارت گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا اربعین 99 شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند در سامانه مشارکت‌ها اسامی مدارسی که شهریه بالاتر دریافت می‌کنند را به ما اعلام کنند، اظهار کرد: ۲۲۵۳ پرونده تخلف شهریه از طریق سامانه مشارکت‌ها به ما منعکس شده است که تمام آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی بیان کرد: ۱۳۶ مورد تخلف شهریه از طریق سامانه سازمان بازرسی، ۲۴ مورد از طریق سامانه سامد و ۶۷ مورد گزارش حضوری برای ما ارسال شد که تمام آن‌ها را بررسی و پاسخ دادیم.

محمودزاده مطرح کرد: در گذشته بازدارندگی در موضوع تخلفات شهریه کمرنگ بود و عمدتا توبیخ، تذکر و تعطیلی مدارس را داشتیم که تعطیلی مدرسه به خاطر شهریه سختگیراته بود و دو مورد دیگر نیز تأثیرگذار نبود.

وی با اشاره به اینکه در بازنگری قانون و آیین نامه جدید دو بند آوردیم، گفت: براین اساس از سال تحصیلی جدید، فوق برنامه مدارس غیردولتی ۴۰ درصد شهریه است و شهریه بر اساس آیتم‌هایی که با سازمان‌های نظارتی هماهنگ کردیم، تعیین می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیش نویس قانون مربوط به تغییر کاربری اراضی تدوین شد
  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • بیش از ۳۲۶ میلیون دلاری از گمرکات گلستان صادرات انجام شده است
  • هزینه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید ۴۰ درصد شهریه می‌شود
  • برای کاهش تخلفات شهری باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد
  • چه اسم و فامیلی را می‌توان تغییر داد؟
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین