Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:06:31 GMT

ورود سامانه بارشی به گلستان/ دما ۸ درجه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۸۲۴

ورود سامانه بارشی به گلستان/ دما ۸ درجه کاهش می یابد

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با ورود سامانه ناپایدار و مرطوب به گلستان از اواخر وقت سه شنبه شاهد رشد ابر در استان خواهیم بود.

وی افزود: از پیامدهای این سامانه بارش باران (به ویژه روز چهارشنبه)، احتمال رعدوبرق، پدیده مه، وزش باد شدید موقتی، کاهش نسبی دما (بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد) و مواج شدن دریا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی با بیان این که بارش ها بیشتر در نواحی کوهستانی و کوهپایه ای است، گفت: با توجه وزش باد، افزایش ارتفاع امواج و متلاطم شدن دریا را شاهد خواهیم لذا کاربران دریایی پیش بینی ها لازم را حین فعالیت در دریا انجام دهند.

مدیرکل هواشناسی گلستان اضافه کرد: همچنین اختلال در تردد جاده ای مخصوصاً در نواحی مرتفع وجود دارد لذا رانندگان حین تردد با احتیاط بیشتری کرده و کوهنوردان صعود به ارتفاعات را به روزهای دیگری موکول کنند.

طبق گفته وی فعالیت این سامانه بارشی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5052057

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی گلستان گرگان ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا اربعین 99 شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان کرمانشاه
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟