Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،قوانین اینستاگرام در بریتانیا و سایر کشورها بیان می‌کند که توافقنامه‌های تجاری میان کمپانی‌ها و کاربران باید توسط هشتگ‌های ad# یا sponsored# مشخص شوند. استفاده از این هشتگ‌ها به معنای آن است که اینفلوئنسرها برای پخش محتوا پول دریافت می‌کنند یا به آن‌ها هدیه تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توافقنامه‌ها معمولا میان کمپانی‌ها و اینفلوئنسرها با تعداد بالای فالور شکل می‌گیرند.

با وجود چنین قوانینی، CMA متوجه شده که اینفلوئنسرها اغلب چنین توافقنامه‌هایی را به صورت واضح اعلام نمی‌کنند. علاوه بر این، CMA به این موضوع اشاره می‌کند که اینستاگرام اقدامات کافی برای رفع این مشکل انجام نداده. در همین راستا این پلتفرم برای جلوگیری از پیگرد قانونی به علت عدم رعایت قانون مصرف‌کننده، تغییراتی را اعمال می‌کند.

در ابتدا کاربران باید اعلام کنند که برای محصولات موجود در پست خود پول یا خدمات دریافت کرده‌اند. اگر میان اینفلوئنسرها و کمپانی‌ها توافقنامه‌ای وجود داشته باشد، کاربران ملزم به اعلام آن خواهند بود.

اینستاگرام

این پلتفرم ابزار «همکاری پولی» را در اختیار تمام کاربران خود قرار می‌دهد. به وسیله این ابزار کاربران راحت‌تر می‌توانند در بالای پست خود وجود توافقنامه را اعلام کنند.

در نهایت اینستاگرام متعهد شده فناوری و الگوریتم‌هایی را برای شناسایی مواردی که چنین توافقنامه‌هایی را اعلام نمی‌کنند، مورد استفاده قرار دهد. در صورت تشخیص چنین مواردی، این پلتفرم به کسب و کارهای مرتبط گزارش می‌دهد تا با اینفلوئنسرهای قانون شکن برخورد کنند.

CMA اعلام کرده:

«طبق این تعهدات، اینستاگرام باید ابزاری برای کسب و کارها تولید کند تا به آن‌ها در نظارت روی نحوه تبلیغات محصولات کمک کند. با توسعه این ابزار، کسب و کارها باید از قوانین محافظت از مصرف‌کننده پیروی کنند و در مواقع لازم اقداماتی انجام دهند که برای مثال می‌توان به درخواست از اینستاگرام برای حذف پست اشاره کرد.»

CMA از این پلتفرم درخواست کرده که پیشرفت‌های خود را به این سازمان گزارش کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اینستاگرام بریتانیا اپلیکیشن کمپانی توافقنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، درباره کمک آمریکا به اوکراین در صورت بازگشت به کاخ سفید گفت: «در بازگشت به کاخ سفید به کی‌یف کمک خواهم کرد اما به این شرط که اتحادیه اروپا نیز باید هزینه را پرداخت کند.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اروپا نیز باید سهم خود را در کمک به اوکراین بپردازد.

ادعای ترامپ در حالی صورت گرفته است که گفتگوی هیأت های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از روز سه شنبه بار دیگر آغاز شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این سومین دور از گفتگوهای امنیتی دو طرف به شمار می آید.

بر این اساس، مقامات اوکراینی و آمریکایی دور سوم گفتگوها را برای دست یابی به یک توافقنامه امنیتی دوجانبه نهایی بین دو کشور برگزار کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری اوکراین آمده است که طرفین در مورد متن پیش نویس توافقنامه امنیتی گفتگو کردند و به پیشرفت قابل توجهی نیز در تدوین مفاد اصلی سند دست یافتند.

گفتنی است که کی‌ یف چند توافقنامه امنیتی ۱۰ ساله با شماری از کشورهای عضو ناتو امضا کرده است. این توافقنامه‌ ها شامل حمایت بلندمدت از اوکراین در مقابل روسیه است.

کشورهای غربی از آغاز درگیری ها میان روسیه و اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، صدها میلیارد دلار کمک به کی‌یف کمک کرده اند.

به تازگی نیز، «میخائیل اونوفر» معاون فرمانده گردان تیپ ۵ تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در مصاحبه با روزنامه اوکراینسکایا پراودا گفته است که اوکراین به شدت با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی مواجه است.
به گفته وی، پس از اینکه تجهیزاتی صدمه می بیند از قطعات آن برای تعمیر انواع دیگر استفاده می شود.

روز سه‌شنبه نیز «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6093682

دیگر خبرها

  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ