Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:45:36 GMT

سازنده پلی‌ استیشن روبات‌های هوشمند می‌سازد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۵۹۸۸

سازنده پلی‌ استیشن روبات‌های هوشمند می‌سازد

مدیرعامل سابق شرکت سونی و سازنده کنسول پلی استیشن برای ساخت روبات‌های هوشمند با شرکت‌های کوچک همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، کن کوتاراگی مدیرعامل سابق شرکت شرکت سونی و سازنده کنسول بازی پلی استیشن با هدف کمک به شرکت‌های کوچک فناوری قصد دارد برای دوران بعد از کرونا روبات‌های هوشمند طراحی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوتاراگی هم اکنون مدیرعامل یک شرکت فعال در زمینه ساخت روبات‌های هوشمند است. این شرکت روبات‌هایی را طراحی می‌کند که از بُعد اقتصادی مقرون‌به‌‌صرفه هستند و فعالیت‌های مختلفی را به راحتی انجام می‌دهند. مدیرعامل سابق شرکت سونی گفت: «شیوع بیماری کرونا روند تولید روبات‌های هوشمند را با مشکلات زیادی مواجه کرده ولی از طرفی انگیزه مهندسان سازنده این ماشین‌های پرکاربرد افزایش یافته است. تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم که با حداقل سرمایه روبات‌هایی که در شرایط کرونا و پس از کشف درمان قطعی این بیماری به مردم کمک کنند را تولید کنیم.»

بررسی زندگی مردم در شرایط کرونا نشان می‌دهد فناوری و روبات‌های هوشمند از زمان شیوع کرونا کمک‌‌های زیادی به انسان‌ها کرده‌اند و در آینده نیز قطعاً شهروندان از ماشین‌ها برای تردد کمتر در مکان‌های عمومی و انجام فعالیت‌های روزانه استفاده می‌کنند. قرار است صنایع کاوازاکی نیز با شرکت تحت مسئولیت کن کوتاراگی همکاری کند.

تاکنون در نتیجه همکاری این دو شرکت بازوی مکانیکی که قادر است به رانندگان در کنترل خودرو کمک کند، ساخته شده است. کوتاراگی علاوه بر  مدیریت شرکت خود از لحاط علمی به چند شرکت کوچک و نوپا نیز کمک می‌کند. کارشناسان معتقدند این شرکت‌ها در آینده نام‌های بزرگی در صنعت ژاپن خواهند شد. 

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا سونی پلی استیشن روبات هوشمند روبات های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد