Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی گفت: امام حسن (ع) یک تکلیف دینی داشتند که بر مبنای آن عمل کردند نه آن گونه که رئیس جمهور در نشست هیات دولت عنوان کرده اند.

رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبعات سخنان رئیس جمهور در خارج از مرز‌ها و بهره برداری دشمنان نظام و ضد انقلاب از آن، افزود: آمریکایی‌ها در چنین شرایطی از پیام رئیس جمهور این گونه استنباط می‌کنند که حاکمیت به دنبال راهی برای مذاکره و صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی ادامه داد: متاسفانه آمریکایی‌ها از این نوع سخن گفتن و ادبیات رئیس جمهور سوء استفاده کرده و این گونه اذعان کرده اند که شرایط در ایران به گونه‌ای شده که رئیس جمهور نیز به دنبال راهی برای مذاکره است.

نماینده شیراز و زرقان گفت: اینکه ترامپ نیز گفته به محض رای آوردن، ایران برای مذاکره با وی اقدام می‌کند، نشان می‌دهد که ما در ادبیات گفتاری خود در باب موضوعات کشور، باید دقت بیشتری به خرج دهیم و این انتظار بزرگی از رئیس جمهور نیست.

سخنان رئیس جمهور در نشست روز چهارشنبه گذشته هیات دولت در مورد ابعاد صلح امام حسن (ع)، با واکنش‌ها و انتقادات گسترده‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

برخی این گونه سخن گفتن رئیس جمهور را «تحریف تاریخ»، «حاشیه سازی برای فرار از پاسخگویی» و «علامت دادن به طرف آمریکایی» تفسیر کرده اند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی سخنان رئیس جمهور هیات دولت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم