Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- توماس توخل و اوله گونار سولسشر بار دیگر در یک شب اروپایی مقابل هم صف آرایی می کنند.
یه گزارش آریا، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با بازی مقابل هم آغاز می کنند. این نخستین رویارویی دو تیم پس از پیروزی یونایتد در یک مسابقه دراماتیک از مرحله یک هشتم نهایی فصل 19-2018 لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شروعی نه چندان قاطعانه در فصل جدید، PSG در پنج بازی اخیر خود پیروز شده و در چهار مورد از آن ها دروازه خود را بسته نگه داشته است. از طرف مقابل منچستریونایتد هنوز در تلاش است شروع پر افت و خیز خود را جبران کند ولی حداقل با برد 4-1 مقابل نیوکاسل راهی این مسابقه می شود.
شرایط برای پاری سن ژرمن در آستانه دیدار مقابل منچستریونایتد مساعد نیست. شاگردان توماس توخل فصل قبل در لیگ قهرمانان سنت شکنی کرده و تا مرز کسب عنوان قهرمانی نیز پیش رفتند، اما در نهایت در دیدار فینال مغلوب بایرن مونیخ شدند. خالا فصل جدید این رقابت ها در شرف آغاز شدن و آنها فردا شب در مصافی حساس پذیرای منچستریونایتد در خانه خود خواهند بود.
اما نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد پاری سن ژرمن دو ستاره خود به نام های مارکو وراتی و مائورو ایکاردی را برای بازی مقابل شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا در اختیار نخواهد داشت. مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی هنوز از ناحیه مصدومیت زانو رنج برده و قادر به حضور در ترکیب نیست. همچنین مارکو وراتی نیز هنگام حضور در اردوی تیم ملی ایتالیا دچار مصدومیت ران پا شده و نمی تواند پی اس جی را در این مسابقه دشوار همراهی کند.
همچنین توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن این هفته فاش کرد توماس کهرر، مدافع آلمانی نیز به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ برای چند هفته قادر به همراهی این تیم نیست و نام او را نیز باید در بین غایبان تیم فرانسوی ذکر کرد. اما خبر خوب برای توماس توخل غیبت ادینسون کاوانی، مهاجم فصل گذشته پاری سن ژرمن و فعلی منچستریونایتد در بازی فردا شب است و ستاره اوروگوئه ای که با دلخوری از پی اس جی جدا شد، فعلا فرصت انتقام از این تیم را حداقل در بازی رفت نخواهد داشت.
شیاطین سرخ 3 تن از بازیکنان خود را برای تقابل با پاریسی ها در اختیار نخواهند داشت. منچستریونایتد و پاری سن ژرمن فردا (سه شنبه) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از MEN، هری مگوایر، ادینسون کاوانی و میسون گرینوود همراه با بازیکنان منچستریونایتد برای تقابل با پاری سن ژرمن به فرانسه سفر نکردند. اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی خود تائید کرد که گرینوود و مگوایر به دلیل مصدومیت در بازی مقابل پاری سن ژرمن غایب خواهند بود. این امیدواری وجود دارد که مگوایر منچستریونایتد را در بازی بعدی خود در لیگ برتر انگلیس همراهی کند.
سرمربی شیاطین سرخ در ابتدا خبر بدی از نرسیدن چند مهره خود به این بازی حساس داشت. چند بازیکن را برای این بازی از دست دادیم و به همین خاطر (اریک) بایی و (جسی) لینگارد در این سفر ما راه همراهی نمی کنند. امیدواریم این بازیکنان خیلی از میادین دور نباشند. قبل از این که به بازی آخر هفته فکر کنیم، ادینسون (کاوانی) به چند جلسه تمرینی دیگر احتیاج دارد. امیدوارم (هری) مگوایر و (میسون) گرینوود هم قبل از پایان هفته ریکاوری کنند ولی در این رابطه مطمئن نیستم.
توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن پیش از تقابل با منچستریونایتد راجع به خط هافبک و سبک بازی این تیم گفت: منچستریونایتد یکی از بهترین تیم های جهان در زمینه بازی انتقالی است و ما باید تلاش انجام دهیم تا جلوی بازیکنان سرعتی آن ها را بگیریم، توپ را حفظ کنیم، سبک بازی خود را به نمایش بگذاریم و بازی را کنترل کنیم. ما باید برای جلوگیری از ضد حملات آن ها، بازیکنانشان را تحت فشار قرار دهیم و جلوی پیشروی آن ها را بگیریم. پوگبا یکی از بازیکنان مهم آن ها و یکی از بهترین هافبک های جهان است. برونو فرناندز نیز همینگونه است و پاس گل های زیادی می دهد و می تواند بازیکنان سرعتی منچستریونایتد از جمله مارسیال را در هنگامی که به عمق خط دفاعی ما می زنند، صاحب توپ کند. منچستریونایتد نسبت به تقابل قبلی تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده است و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است. آن ها اکنون تجربه بیشتری دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستریونایتد مگوایر کاوانی لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه قرار است باز هم به ورزشگاه «وستفالن» برگردد و در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند قرار بگیرد.

پاری سن ژرمن و دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در یک گروه قرار داشتند و پاریسی‌ها در خانه با نتیجه ۲ بر صفر دورتموند را شکست دادند و در ورزشگاه وستفالی توانستند حریف خود را با نتیجه یک به یک متوقف کنند.

تقابل با دورتموند لحظه‌ای است که پاری سن ژرمن و ستاره‌هایش انتظار آن را می کشند. آنها لیگ فرانسه را هفته گذشته به چنگ آوردند و می‌خواهند با رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل خود را تکمیل کنند.

اما شرایط در آلمان فرق می‌کند. برای دورتموند این دیدار نبردی برای حفظ روح فوتبال است. همانطور که «هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند پیش از این گفته است: ما دیگر برابر باشگاه‌های فوتبال بازی نمی‌کنیم، بلکه برابر دولت‌ها بازی می‌کنیم. ما مقابل قطر که مالک اصلی پی اس جی است و با عربستان سعودی که سهامدار اصلی نیوکاسل است باید قرار بگیریم.

این حسی است که هواداران این باشگاه در این دیدار با خود همراه کرده‌اند یعنی تقابل روح فوتبال با سرمایه. در یک نظرسنجی که شبکه « RMC Sport» انجام داده است هواداران دورتموند در مورد پاریسی‌ها اینگونه فکر می‌کنند: ما نمی‌خواهیم آنها در اینجا حاضر باشند و از حضور آنها خوشحال نیستیم. ما معتقدیم آنها بازیکنانی بسیار مغرور دارند.

یا همانطور که پاتریک برگر، روزنامه‌نگار SkySports گفته است: در دورتموند، مردم بسیار افتخار می‌کنند که به تنهایی و با کمک همشهریان، حامیان مالی محلی و هواداران می‌توانند برنده می‌شوند. شکست دادن تیمی مانند پاری سن ژرمن که توسط یک دولت حمایت می‌شود باعث افتخار خواهد بود.

کد خبر 6094229

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)