Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعتراضات پی در پی هواداران استقلال و پرسپولیس و نگرانی آنها بابت شرایط تیم‌هایشان گفت: مشکلات استقلال و پرسپولیس حل شدنی نیست. مادامی که این دو تیم زیر نظر وزارت ورزش هستند و دولتی اداره می‌شوند، تغییری در این روند به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: نزدیک به پنج سال است استقلال بیشترین ضربه را از همین دولتی بودن خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران این تیم آب خوش از گلویشان پائین نرفته، بدهکاری تیم زیاد است. بدون هیچ دلیلی سرمربی تیم عضو می‌شود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که فقط در فوتبال ایران است. حالا بعد از گذشت ۵ سال پرسپولیسی‌ها در چنین شرایطی قرار گرفتند و دست به اعتراض مقابل مجلس شورای اسلامی زدند. همانطور که در این چند سال، بازیکنان استقلال یک به یک از این تیم جدا شدند و دست‌هایی پشت پرده بود که اجازه نمی‌داد این تیم قدیمی به آرامش برسد.

بیانی تصریح کرد: تغییرات زیاد در مدیریت استقلال و جابجایی سرمربیان این تیم بنا به دلایل مختلف باعث شد تا استقلال در این چند سال از قهرمانی دور شود اما در مجموع اگر قرار بود این دو تیم به آرامش برسند باید وزارت ورزش دست از سر آنها برداشته و این دو تیم را به بخش خصوصی واگذار کند. اگرچه چندین بار سناریوی تکراری واگذاری دو تیم به بخش خصوصی جریان گرفت اما همه فهمیدند که وزارت ورزش مایل نیست چنین اقدامی صورت بگیرد.

کاپیتان سابق استقلال در مورد شرایط این روزهای استقلال خاطرنشان کرد: تغییرات زیادی در استقلال به وجود آمد. از کادر مدیریتی تا کادر فنی و حالا هدایت استقلال را یکی از متعصب‌ترین بازیکنان این تیم به عهده گرفته است. فکری راه سختی را در پیش دارد. باید بداند که همان مانند مربیان سابق استقلال، کارشکنی‌هایی برای او هم به وجود می‌آید بنابراین باید هوشیار باشد و اجازه ندهد کسانی که حاشیه سازی می‌کنند به تیم نزدیک شوند.

وی در مورد دستیاران فکری اظهار داشت: صمد مرفاوی از تجربه بالایی برخوردار است. او خودش سرمربی استقلال بوده و می‌تواند کمک موثری به فکری کند. ضمن اینکه مظلومی که به عنوان سرپرست در تیم مشغول به کار است یکی از مربیان موفق استقلال بوده و می‌تواند از تجربیاتش برای موفقیت استقلال استفاده کند.

بیانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده استقلال امیدوار هستید یا خیر؟ گفت: استقلال یک تیم بزرگ است. به آینده این تیم امیدوارم چون می دانم هوادارانش در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تیمشان بر نمی‌دارند. آرزو می‌کنم بعضی‌ها که دشمن قسم خورده استقلال هستند دست از سر این تیم برداشته و اجازه دهند امسال استقلال کارش را با آرامش ادامه دهد.

کد خبر 5049062

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پرسپولیس مجلس شورای اسلامی تیم فوتبال استقلال تهران شاهین بیانی محمود فکری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران محمود فکری لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال بشار رسن ویروس کرونا تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال تیم فوتبال النصر عربستان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی نسب در پایان دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: بابت نحوه بازی خودمان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و حریفی برای گفتن ندارم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم آنها را به خودباوری رساندیم و به بازی برگشتیم.

او ادامه داد: بازیکن حریف در مقابل هواداران ما خوشحالی و آنها را تحریک کرد. بارها گفته‌ام که استقلال چه با جام چه بدون جام قهرمان لیگ برتر است. ما به قدرت بازیکنانمان ایمان داریم. ما از بازیکنانی که سابقه حضور در استقلال را دارند می‌خواهیم که شرافتمندانه بازی کنند و ۲۰ دقیقه از وقت بازی را وقت تلف نکنند.

مربی استقلال تهران تصریح کرد: ابایی ندارم اگر ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم! تا خدا نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد.

کد خبر 6098819 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان