Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار بود لیگ تیراندازی در رشته المپیکی تفنگ از اوایل آبان شروع شود اما بی‌برنامگی سبب شد یک ماه به تعویق بیافتد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با شیوع ویروس کرونا برگزاری لیگ‌های ورزشی با چالش زیادی روبه‌رو شدند، پیش از این قرار بود لیگ تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه از اول آبان آغاز شود اما به دلیل اینکه قوانین و مقررات برگزاری لیگ به استان‌ها در چند روز گذشته ارسال شده است امکان برگزاری مسابقات در ابتدای آبان وجود ندارد بنابراین لیگ با یک ماه تاخیر از اوایل آذرماه استارت خواهد خورد این در حالی است که لیگ اهداف پروازی از اواسط آبان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها فدراسیون تیراندازی در اوج بی‌برنامگی به سر می‌برد، در حالی که رشته تفنگ المپیکی است و باید لیگ را زودتر برگزار کنند، اولویت به اهداف پروازی داده شده است. از طرفی وضعیت در این رشته هم آشفته است، سرمربی تیم ملی تفنگ به دلیل اختلاف با رئیس فدراسیون در آستانه جدایی است و به همین خاطر کمینه ملی المپیک ورود کرده تا این موضوع را حل کند. قرار است روز چهارشنبه جلسه نهایی با رئیس فدراسیون ‌و سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان برگزار شود تا در مورد نحو ادامه همکاری تصمیم‌گیری کنند.

گفتنی است اردوی تیم ملی تفنگ فعلا تعطیل شده و تیراندازان به حمایت از سرمربی خود اردو را ترک کردند.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیراندازی تفنگ اهداف پروازی تپانچه تیم ملی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد