Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار بود لیست املاک شهرداری تهران (املاک مصادیق بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها) که در اختیار دیگران گذاشته شده تا اسفند ۹۷ منتشر شود. اما این لیست که توسط شهرداری تهران تهیه شده و در اختیار اعضای شورای شهر قرار دارد، از طریق مجاری رسمی تا کنون منتشر نشده است.

در ادامه لیست املاک شهرداری در منطقه یازده را مشاهده می‌کنید که برای اولین بار به نقل از  انصاف نیوز منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات

بیش از ۳۶۰۰۰ متر ملکی که در قالب ۲۶ زمین و ساختمان در منطقه ۱۱ دراختیار دیگران است، از این میان ۱۲ ملک در اختیار افراد حقیقی است. که ۷ مورد از آنها فاقد قرارداد هستند و برای بعضی هم اخطار تخلیه فرستاده شده است.

بخشی از پاساژ آفتاب در اختیار خانه تئاتر است.

دو ساختمان با زمین‌های ۲۴۸۵ و ۵۳۰۹ متری در اختیار بسیج است.

بانیان اندیشه پیشرو یک ساختمان ۱۳۳۳٫۹ متری در اختیار دارد، محمد ابویی مهریزی مدیر عامل خانه شهریاران جوان و قاسم یکله از اعضای جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی که حامیان قالیباف در انتخابات ۹۲ و ۹۶ بودند از اعضای هیات مدیره‌ی بانیان اندیشه پیشرو هستند.

۳۴۲٫۵ متر از املاک این منطقه توسط هیات العباس تصرف شده است.

لیست املاک شهرداری تهران منطقه 11

نشانی ملک عرصه اعیان نوع ملک نام استفاده کننده ( بهره بردار) توضیحات خ صبای جنوبی نبش ک ماه   ۱۱۴۹ تجاری پاساژ آفتاب ( آقای رحیم نواز و خانه تآتر) خانه تاتر توسط سازمان املاک واگذار شده و سرای محله انقلاب – اخطاریه ۹۷/۲/۱- آقای رحیم نواز تاریخ ۹۷/۶/۱۰ خ امام خمینی ۲۴۸۵ ۳۵۰ اعیان اداری پارک مترو در اختیار بسیج خ قزوین نرسیده خ ولی عصر پ ۵۹ قدیم ۳۳۴٫۸ ۳۴۲٫۵ مسکونی و تجاری متصرف هیئت العباس – تحت تصرف منطقه نیست. خ قلمستان –کتاب شهر ۸۰۹٫۰۶     کتاب شهر کتاب شهر خ کارگر جنوبی بالاتر از میدان قزوین   ۵۶۴۴ پارکینگ تخلیه پاساژ شایان – ۱۲۴ واحد تا مورخ ۹۶/۱۲/۲۵ در اختیار بیمارستان روزبه است. خ نواب بین آذربایجان و میدان جمهوری نبش بن بست کلهر ۸۱٫۶۵   تجاری و مسکونی آگاهی اخطاریه جهت تخلیه ارائه شد. خ اوستا – بوستان موسسه آرپی   ۹۰۰ اداری ستاد محیط زیست و آرپی موسسه آرپی و ستاد محیط زیست دارای قرارداد تا سال ۱۴۰۰ است. خ کمالی سه راه اکبر آباد ۱۵۸٫۸۷ ۵۸۴٫۱۴ مسکونی آقایان غلامی –نانکلی – آجودانی غلامی دارای قرارداد (سال ۸۰) مابقی بدون قرارداد بزرگرا ه نواب نرسیده به جمهوری پ ۵۷۱ ۹۹ متر اعیان ۱۲۰۶ مسکونی ورثه مرحوم قیدی بدون قرارداد شهید نواب صفوی نبش خ محبوب مجازشرقی (ساختمان دماوند ۲)   ۱۳۳۳٫۹   موسسه فرهنگی و هنری بانیان اندیشه پیشرو این ملک متعلق به شهرداری تهران (سازمان نوسازی) است . خ مرتضوی کوی اخلاقی پ ۹۸ ۵۵ ۱۰۰ مسکونی کاکاوندی این ملک واگذار شده است. خ جمهوری تقاطع اسکندری بین بانک و موسسه انصار پ ۷۲۵   ۱۴۶ اداری معاونت اجتماعی موسسه آیات قرارداد عاریه تا سال ۹۸ دارد. خ کمیل خ خوشیاران ضلع جنوب موزه تهران شناسی   ۱۵۳۴۲ اداری پیمانکار پلاک ثبتی ۸۵۷/۲ و ۸۵۷ است. خ محبوب مجاز ک خواجویی ک نرجس پ ۱ ۸۸٫۲   مسکونی   در حال واگذاری خ نواب ۵۳۰۹   اداری معاونت اجتماعی و بسیج الوند ۳ معاونت اجتماعی خ کارگر جنوبی تقاطع جمهوری ضلع جنوب غربی ۳۸۰ ۱۰۰۰ اداری سازمان فناوری اطلاعات ساختمان IT خ نواب نبش میدان جمهوری و ضلع جنوب غربی ۱۲۱ ۶۱۵ اداری ستاد محیط زیست دو واحد ۹۷/۱/۱۸ محیط زیست از تاریخ خ رباط کریم ک شهید روحی پ ۱   ۴۸ مسکونی طاهره امیر قائنی ۱/۵/۹۶ تا ۱/۵/۹۷ دارای صورتجلسه تحویل پاساژ اسلامی   ۱۹۶ تجاری بیمارستان بهارلو دارای صورتجلسه تحویل مجموع ۹ واحد خ هلال احمر بعد از چهارراه عباسی پ ۴۸۸ ۲۱۰ ۷۵۶ اداری باشگاه میثاق اخطار جهت تخلیه ۹۷/۲/۲ خ رباط کریم نرسیده به انبارنفت     اداری اداری ساختمان بوستان قبله خ شهید مرادی، خ اسکندری جنب آتش نشانی   ۱۳/۱۲۳ مسکونی کارگر قدیمی –اقدس باقری ملک تصرفی است. اخطار جهت تخلیه مورخ ۹۷/۲/۲ ملاقات با شهردار گرفته است. خ هلال احمر نبش خ استخر       فرهنگان سازمان فرهنگی و هنری خ کارگر جنوبی ک زمانی ۷۴   مسکونی عبادی قرارداد در سنوات گذشته با سازمان داشته است. چهارراه مختاری سلیمانخانی شمالی ۶۷ ۹۰ اعیان مسکونی عاشق حسینی بدون قرارداد خ قزوین خ احمدی سخاء ک اسرافیل زاده پ ۶ ۷۷٫۵   مسکونی شیر پاک بدون قرارداد

چند نکته

۱. تاکنون با تلاش شهرداری و شورای شهر تهران حدود ۴۲۰ ملک از مجموع املاک مناطق مختلف پس گرفته شده اما جزییات آنها به دلیل این که در جریان است به لحظه مشخص نیست.

۲. آدرس برخی املاک که در اختیار برخی نهادهاست بنا به ملاحظاتی از سوی انصاف نیوز حذف شده است.

۳. اطلاعات درون جدول عینا جدولی است که شهرداری تهران تهیه کرده و در اختیار تمام اعضای شورای شهر قرار گرفته است. اطلاعاتی که در پایین این جدول می‌آید، نتیجه‌ی تحلیل و بررسی اسامی افراد یا نهادهایی است که املاک در اختیار آنهاست و بر اساس اطلاعات و آگهی‌های مندرج در روزنامه‌ی رسمی قوه قضاییه و یا رسانه‌های قانونی استخراج شده است.

۴. در میان املاکی که در به دلایل و با کاربری‌های مختلف در اختیار کسانی، یا نهادها، یا بنیادها و خیریه‌ها و موسسات فرهنگی و ورزشی قرار گرفته است، اسامی کسانی با سلیقه‌های سیاسی متفاوتی قرار دارند و مربوط به جناحی خاص نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/0039fN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرداری تهران املاک شهرداری منطقه 11 املاک شهرداری شهرداری تهران بدون قرارداد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری