Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مشهور MMA و حریف آینده مبارز ایرانی به دلیل کرونای شدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسپورت روسیه گزارش داد که آناتولی مالیخین، قهرمان مسابقات هنرهای رزمی آزاد (MMA) به دلیل ابتلایش به ویروس کرونا از نوع حاد سه روز اخیر را در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ مدیر برنامه‌های آناتولی مالیخین در این مورد گفت: این مبارز 32 ساله به ویروس کرونا مبتلا شده است. سه روز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بود و اکنون به بخش عادی منتقل شده است. متأسفانه مبارزه مالیخین با امیر علی‌اکبری، مبارز ایرانی در پایان ماه جاری میلادی هم لغو شد.

مبارزه آناتولی مالیخین و امیر علی‌اکبری قرار بود هفته آینده در سنگاپور برگزار شود.

مک‌‌کرگور: آماده نبرد در تگزاس خواهم شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی های رزمی ورزشی های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، سازمان ملی مدیریت اضطرار، بحران و بلایای امارات امروز چهارشنبه از افزایش سطح آماده باش و آمادگی برای اوضاع نامساعد جوی روزهای پیش رو خبر داد.

منابع اماراتی از هماهنگی وزارت کشور با سازمان ملی مدیریت اضطرار امارات برای غیرحضوری شدن آموزش و نیز فعالیت کارکنان بخش دولتی و خصی در این کشور به غیر از پست های حیاتی که نیازمند حضور فیزیکی است، در روزهای پنجشنبه و جمعه با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی خبر دادند.

از سوی دیگر مرکز هواشناسی امارات پیش بینی کرد که باران های شدید همراه با رعد و برق نیز تگرگ ازاواخر امشب در برخی مناطق این کشور شروع شود.

این در حالی است که رسانه های اماراتی از بارش باران در خیابان شیخ خلیفه منتهی به فجیره خبر دادند.

گفتنی است که امارات ۱۶ آوریل گذشته شاهد بارش های شدیدی بود که طی ۷۵ سال گذشته بی سابقه بود که سبب آبگرفتگی منازل و جاده ها و اخلال در تردد شد.

کد خبر 6094306

دیگر خبرها

  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است