Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: حد فاصل میدان آزادی تا میدان انقلاب به طول 1800 متر پیاده‌راه می شود.

محسن ارجمندی در تشریح جزییات اجرای طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس، گفت: این طرح در دو فاز - حد فاصل میدان آزادی تا چهار راه اجاق و چهار راه اجاق تا میدان انقلاب - جمعا به طول 1800 متر اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمندی اظهار کرد: مهندسین مشاور طرح، با مطرح کردن سه سناریو به بررسی احداث پیاده راه در خیابان مدرس پرداختند که در نهایت هفته گذشته در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه اجرای این طرح با سناریوی احداث خط ویژه در محور وسط خیابان مدرس تصویب شد.

وی در تشریح جزییات اجرای این سناریو، گفت: در این سناریو مساحت پیاده راه سازی که به صورت سنگ‌فرش اجرا می‌شود، در ضلع غربی 4670  متر مربع و در ضلع شرقی  5080 مترمربع است و عرض مساحت پیاده راه سازی حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه اجاق در ضلع غربی بین ۲.۴ تا ۳.۵ متر و در ضلع شرقی بین ۲.۷ تا ۳.۵ متر خواهد بود.

به گفته ارجمندی، برای این طرح آیتم‌های منظر شهری، ایمنی، تخلیه و بارگیری مراکز تجاری و سهولت احداث هم در نظر گرفته شده است.

جانمایی ۶ ایستگاه اتوبوس در پیاده‌راه مدرس/ صدور کارت تردد برای ساکنین محله‌های حاشیه پیاده‌راه مدرس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از جانمایی شش ایستگاه اتوبوس برای خط ویژه پیاده راه مدرس خبر داد و افزود: ایستگاه اول در حد فاصل کوچه لک‌ها و مسجد زردویی، ایستگاه دوم حد فاصله پارکینگ شبانه روزی امام رضا(ع) و کوچه گمرک، ایستگاه سوم حد فاصل کوچه مسجد جامع و خیابان سبزه میدان، ایستگاه چهارم در مجاورت خیابان نواب، ایستگاه پنجم روبروی مسجد حاج شهبازخان و ایستگاه ششم قبل از تقاطع مطهری جانمایی شده و هر ایستگاه به صورت متناظر در دو سمت خیابان مدرس قرار خواهند گرفت.

وی  به تشریح مراحل اجرای طرح پیاده راه مدرس پرداخت و افزود: در مرحله مقدماتی این طرح ابتدا اطلاع رسانی‌ عمومی از ۱۵ روز قبل از تجهیز کارگاه شامل اعلام محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور مدرس حدفاصل میدان آزادی تا چهارراه مدرس(اجاق) و اعلام ساعت طرح و تعیین مسیرهای جایگزین انجام خواهد شد.

ارجمندی افزود: در ادامه صدور کارت برای ساکنین کوچه‌های ضلع غربی محور مدرس، توضیح در مورد نحوه استفاده از پارکینگ‌های واقع در این محور، تعیین زمان تخلیه و بارگیری برای اصناف، اجرای راه بند متحرک در خیابان‌های اصلی منتهی به خیابان مدرس، نصب علائم هشدار دهنده و ایمنی ترافیک، پیش‌بینی برق برای ایستگاه‌ها و سفارش و آماده سازی نرده‌ها، کفپوش‌ها، مبلمان شهری و سیستم روشنایی قبل از تجهیز کارگاه صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در مرحله اول خط ویژه این طرح؛ ممنوعیت تردد برای وسایل نقلیه شخصی، جدول گذاری ضلع غربی از شمال به جنوب به روش کارتر طولی، احداث سکو در محل ایستگاه‌های ضلع غربی به طور همزمان، پیش‌بینی ایستگاه‌های موقت در ضلع غربی و استفاده از ایستگاه‌های موجود در جهت مخالف، احداث کانال، اجرای روسازی پیاده‌راه در ضلع غربی همزمان با نرده گذاری رفیوژ غربی اجرا خواهد شد.

ارجمندی ادامه داد: در مرحله دوم احداث جدول ضلع شرقی از جنوب به شمال و همزمان اجرای سکوی ایستگاه‌های ضلع شرقی و در نظر گرفتن محل موقت ایستگاه برای ضلع شرقی با تابلوی راهنما، احداث کانال و اجرای روسازی پیاده راه در ضلع شرقی همزمان با رفیوژ شرقی خط ویژه انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: در مرحله نهایی هم پس از اجرای جدول و نرده و تعیین محل سکوها، کامل شدن سرپناه‌ها، نصب تجهیزات ترافیکی و خط کشی‌ها و اجرای مبلمان شهری و روشنایی تقسیم بندی خیابان مدرس صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه شهرداري پیاده راه سازی میدان آزادی پیاده راه مدرس خیابان مدرس ضلع غربی ایستگاه ها خواهد شد ضلع شرقی حد فاصل خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • هوای ۸ شهر اصفهان سالم است
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم