Web Analytics Made Easy - Statcounter

"احمد علی مویدی" روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاه نمایی عملکرد دولت خوراک تبلیغاتی رسانه های خارجی و دشمنان کشور را فراهم می‌کند و هیچ کمکی به حل مشکلات کشور نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: تخریب دولت و نادیده گرفتن خدمات او چراغ سبز نشان دادن به دشمنانی است که با سرمایه گذاری های کلان و طراحی نقشه های مختلف سعی در ضربه زدن به کشور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه ارومیه تاکید کرد: شرایط کنونی کشور به جای تخریب و توهین به یکدلی و انسجام اقشار مختلف نیاز دارد که این امر را باید همگان رعایت کنند.

سباه نمایی و هجمه ها علیه دولت تدبیر و امید این روزها شدت بیشتری گرفته و برخی بی محابا و بدون توجه به شرایط کنونی کشور، برطبل تخریب کوبیده و تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا چهره ای منفی از دولت نشان دهند؛ این حرکت ها به فضای مجازی نیز سوق یافته و آنجا نیز به شکل های مختلف خدمات دولت مورد بی مهری قرار گرفته و سیاه نمایی قوت بیشتری می‌گیرد؛ حال آنکه شرایط کنونی کشور به یکدلی تمامی قوا و همراهی مردم با دولت نیازمند است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اختصاصی ایرنا دولت حسن روحانی دانشگاه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اختصاصی ایرنا دولت حسن روحانی دانشگاه ارومیه آذربایجان غربی اختصاصی ایرنا دولت حسن روحانی دانشگاه ارومیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر

احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستا‌ها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستا‌ها خاطرنشان کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، ۳۹۳ روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیرو‌ها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است افزود: بکارگیری نیرو‌های متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد