Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «۵۲ هرتز» که به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان ساخته شده است به فستیوال «تِرِسا» در اسپانیا راه یافت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «٥٢ هرتز» به کارگردانی اصغر عباسی به صورت سکانس پلان و در یک برداشت ضبط شده و یکی از چالش برانگیزترین فیلم‌هایی است که وى تا بحال آن را تولید کرده است و به تازگی تیزر این فیلم رونمایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم داستان انسان‌هایی است که سرنوشت خود را با یک تصمیم که در لحظه گرفته می‌شود تغییر می‌دهند.

فیلم «۵۲ هرتز» به تازگی به دهمین فستیوال «تِرِسا» در اسپانیا راه یافته است. تِرِسا شهری با میراث فرهنگی مهم است که در بارسلونا اسپانیا واقع شده و در دهمین دوره از برگزاری این فستیوال پذیرای بیش از ١٨٠٠ فیلم از سراسر جهان بوده که «۵۲ هرتز» جزو ٥٧ فیلم نهایی از بین این آثار انتخاب و به بخش نهایی راه پیدا کرده است.

فستیوال فیلم تِرِسا از ٢١ تا ٢٧ اکتبر بمدت یک هفته در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد.

اصغر عباسی که دانش آموخته انجمن سینماى جوان و دانشجوى کارشناسى ارشد رشته سینما است سابقه ساخت بیش از ٢٠ فیلم کوتاه و مستند دارد و جوایز معتددی کسب کرده است.

برخی از عوامل فیلم «۵۲ هرتز» عبارتند از: نویسندگان: اصغر عباسی، مصطفی بیرانوند، کارگردان: اصغر عباسی، تهیه کننده: نرگس زارع، مجری طرح: اکبر عباسی، مدیر فیلمبرداری: فرزین ابراهیمی، صداگذار: سامان شهامت، صدابردار: جابر انصاریان، طراح صحنه و لباس: طناز رضایی، طراح چهره پردازى: مهدیس هاشمی، تدوین: اصغر عباسی، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: وحید ربانی، مدیر تولید: نجمه نظری، عکاس: نفیسه مدرسی، ترجمه زیرنویس: صالحه ناظری، پخش از: مآفیلم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما و تئاتر فیلم های ایرانی فستیوال اسپانیا اصغر عباسی ۵۲ هرتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سریال آقازده اثر بهرنگ توقیفی با جنجال‌های بسیاری همراه بود و بخشی از این جنجال‌ها به واسطه چند سکانس از جمله سکانس صیغه با طعم آش و شکلات بود. سینا سهیلی که خودش را با نام سینا مهراد معرفی می‌کند، از این سکانس گفت.

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • سکانس‌هایی از فیلم شماره ده
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • سکانس‌هایی از فیلم ممیرو
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد