Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روستای بهانگر بعد از سیل ۶ ماه قبل خود هنوز کمر راست نکرده و مشکلات زیادی در این منطقه به چشم می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، روستای بهانگر در 55 کیلومتری سبزوار و 30 کیلومتری داورزن قرار گرفته و در 6 ماه اخیر روزگار عجیب و غریبی را پشت سر گذاشت.

وضعیت این روستا بعد از 6 ماه همچنان نابه‌سامان است زیرا با سیلی عجیب و غریب روبرو شد و همان زمان نیز بازدیدهای زیادی از این منطقه صورت گرفت و سیلی از کمک‌ها نیز به این منطقه روانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد معاون وزیر از عدم توزیع کمک‌های دولت به سیل‌زدگان لرستانی؛ کمتر از 50 درصد پرداخت شده استمعاون وزیر کار: برای احیای باغات و زمین‌های کشاورزی مناطق سیل‌زده 4 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت4400 واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل در استان مرکزی بهسازی شد

اینک اما پس از گذشت 6 ماه هنوز وضعیت این روستا بسیار اسف‌بار است و باید مسئولان با تمام قوا پای کار بیایند.

تعدادی از مردم این روستا در گفت‌وگوی اختصاصی با دوربین تسنیم درد ‌دل‌ها و مشکلات خود را عنوان کردند که شاهد آن هستید:

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد