Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@16:41:41 GMT

لوازم خانگی شاید کمی ارزان شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۶۹۹

لوازم خانگی شاید کمی ارزان شود

ایسنا/البرز رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج گفت: در حال حاضر وضعیت فروش شرکت‌های داخلی مناسب نیست و برخی از شرکت‌های داخلی به فروش اقساطی به صورت حتی ۵۰ ماهه روی آورده‌اند.

اسدالله غلام رضایی در گفت و گو با ایسنا گفت: بازار لوازم خانگی به علت نابرابری قیمت دلار و ریال دچار رکود است.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر  از علل وضعیت کنونی بازار کاهش قدرت خرید مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج در خصوص کالاهای وارداتی گفت: کالای خارجی در کشور موجود است اما تمایل مردم به خرید این نوع اجناس به دلیل قیمت و مسائلی مانند گارانتی و پشتیبانی‌ها پایین آمده است، مثلا در حال حاضر کالای وارداتی داریم که مربوط به ۱۰ سال پیش است اما کسی آن را نمی‌خرد.

وی در ادامه از طرح‌های اقساطی شرکت‌های داخلی برای فروش محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر وضعیت فروش شرکت‌های داخلی هم مناسب نیست و برخی از شرکت‌های داخلی به فروش اقساطی به صورت حتی ۵۰ ماهه روی آورده‌اند.

غلامرضایی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر با کمبودی در بازار مواجه نیستیم فقط مشکل قیمت و رکود داریم که اگر قیمت گذاری‌ها واقعی باشد و نظارت‌ها صورت بگیر شاهد کاهش قیمت مختصری خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت های داخلی لوازم خانگی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهدی علیزاده درباره تکمیل و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه شرکت اسنا ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد شرکت عقاب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

او در ادامه اظهار کرد: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس ها حدودا به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می رسد.

علیزاده با بیان اینکه این اتوبوس ها همگی شماره گذاری شده اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور شماره گذاری شده و در خطوط جاری کردیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه عنوان کرد: بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم.

او درباره مهندسی خطوط سطح پایتخت نیز بیان داشت: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه ریزی کردیم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند مینی بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پر ازدحام اتوبوس بیشتری داشته باشیم.

علیزاده گفت: این اقدام را در نزدیک ۵۰ خط انجام دادیم.

او در پایان با اشاره به راه اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی را به شرکت های داخلی واگذار کنیم.

کد خبر 850334 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه شهردارى تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین سواری داخلی چند؟
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول