Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:56:04 GMT

شلوغ‌ترین نیمکت لیگ برتر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۷۲۵

کادرفنی پرتعدادی که در اختیار محمود فکری قرار دارد، به دنبال کسب قهرمانی در لیگ بیستم است.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری که با حاشیه های فراوان از نساجی جدا شد و هدایت استقلال را برعهده گرفت، حالا در صدد شکستن طلسم چندین ساله ناکامی آبی پوشان در لیگ برتر است و قصد دارد این تیم را به مقام قهرمانی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبی پوشان در راستای آماده سازی خود جهت حضور پرقدرت در لیگ بیستم، دیروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفتند و با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم گذشتند تا با وجود غیبت مهره های تأثیرگذار استقلالی ها در این دیدار، هواداران این تیم به نتیجه گیری فکری در لیگ پیش روی امیدوار باشند.

 


یکی از انتقادهایی که در بدو ورود فکری به استقلال از او می شد، حضور پرتعداد افراد در کادرفنی آبی پوشان بود. او کادر سابق خود در نساجی را به تهران آورد تا به او در امر مربیگری استقلال کمک کنند. کادری که متشکل شده است از بازیکنان سالهای دور و نزدیک استقلال.حضور چهره هایی مانند صمد مرفاوی، حنیف عمران زاده، سیروس دین محمدی و آرش برهانی که سرمربی تیم امید استقلال شد، باعث شده است تا نیمکت آبی پوشان از افراد با تجربه ای تشکیل شده باشد. باید پرویز مظلومی را نیز به این لیست اضافه کرد که این بار به عنوان سرپرست در کنار فکری بر روی نیمکت می نشیند.


البته به‌نظر می‌رسد وظایف میان استقلالی‌های قدیمی تقسیم شده باشد تا از این نیمکت شلوغ و چهره‌های متفاوت پرتعدادش فعلا حاشیه‌ای به بیرون درز نکند.نکته مهم همنی تقسیم وظایف است و دانستن همگانی این موضوع که این نیمکت فقط یک صاحب اصلی دارد:سرمربی - محمود فکری.

 

 

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی محمود فکری آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟

ذوب آهن اصفهان با محمد ربیعی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، ذوب آهنی‌ها امسال تقریباً از همه تیم‌های لیگ برتری در خانه حریفان امتیاز گرفتند و امیدوارند این روند را مقابل استقلال صدرنشین هم ادامه بدهند.

شاگردان محمد ربیعی در خانه و در ورزشگاه فولادشهر خیلی آمار جالبی ندارند اما بیرون از خانه یقه تمام بزرگان لیگ برتر از جمله پرسپولیس را گرفته‌اند.

طبعاً چنین آماری یک هشدار بزرگ برای استقلال است که تحت هیچ شرایطی ذوب آهن را در ورزشگاه آزادی تهران دست کم نگیرد.

استقلال برای حفظ صدرنشینی و امیدوار ماندن به قهرمانی نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و پیش‌بینی می‌شود هواداران استقلال هم به دلیل حساسیت مسابقه از این دیدار استقبال خوبی به عمل آورند.

ذوب آهن اصفهان در نیم فصل اول به مراتب نتایج بهتری کسب کرده بود اما پس از شایعه مذاکره محمد ربیعی با فولاد خوزستان ناگهان این تیم دچار افت شدید شد و چند هفته نتایج ضعیفی کسب کرد اما شاید بهترین نتیجه ذوب آهنی‌ها در تبریز مقابل تراکتور رقم خورد که این تیم پرستاره را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند.

هرچند که تراکتوری ها این شکست را در جام حذفی جبران کرده و در ضربات پنالتی موفق به حذف ذوب آهن از این مسابقات شدند.

گفتنی است بازی رفت تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تساوی یک بر یک انجامید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی تیم های استقلال و ذوب آهن (عکس) استقلال 2 - 0 ذوب آهن/ عبور از مرحله اول!

دیگر خبرها

  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس