Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@08:41:56 GMT

نقش آفرینی هریسون فورد در فیلمی کمدی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۷۷۳

نقش آفرینی هریسون فورد در فیلمی کمدی

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، هریسون فورد و اد هلمز به عنوان بازیگران فیلم سینمایی «ماجراجویی‌های سخت بورت اسکوایر در خارج از هورن های» در کنار یکدیگر به بازی خواهند پرداخت. این فیلم در همکاری ال دی اینترتینمنت و اس تی ایکس فیلمز ساخته می‌شود.

این فیلم  بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در مورد مردی است که در بحران میانسالی قرار دارد و رویای یک سفر دریایی را در ذهنش می‌پروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این سفر با یک کاپیتان خوب، اما نامتعادل روبرو می‌شود که در نهایت کشتی آنها در میانه اقیانوس اطلس غرق می‌شود.

رئیس کمپانی سازنده فیلم در مورد انتخاب بازیگران می‌گوید «هیچکس بهتر از اد هلمز برای نقش آفرینی به عنوان فردی که بدشانسی‌های خنده دار دارد مناسب نبود». همینطور هریسون فورد که قرار است یک نقش ماندگار و به یادماندنی دیگر به عنوان یک کاپیتان کشتی بازی کند.

فیلمنامه این اثر توسط بن بولئا نوشته شده  و پیت شایلایمون به همراه میکی لیدل و مایکل گلس من تهیه کنندگان این پروژه هستند.

هریسون فورد بعد از ایفای مجدد نقش هن سولو در مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» اخیرا در فیلم سینمایی «ندای وحش» و «بلید رانر ۲۰۴۹» نقش آفرینی کرده است. او قرار است در یک سریال تلویزیونی به نام «The Staircase» نقش آفرینی کند و همینطور دوباره در لباس ایندیانا جونز به بازی بپردازد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان هریسون فورد فیلم سینمایی جنگ ستارگان هریسون فورد نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟

مسعود کریمی خضرا مدیر گروه طنز سیمافیلم درباره سریال های جدید این گروه در تلویزیون به خبرنگار مهر بیان کرد: سریالی داریم که این روزها در حال نگارش است؛ یک درام ورزشی با مایه های طنز که به ورزش هندبال پرداخته و برادران هاشمی این سریال را به صورت مشترک می نویسند.

وی اضافه کرد: هادی عامل هاشمی، هدایت عامل هاشمی و علی عامل هاشمی نویسنده کار هستند که در آن به ایفای نقش هم می پردازند. هنوز درباره ترکیب تیم تولید و کارگردان صحبتی نشده است و جلوتر که برویم درباره آن تصمیم گیری می کنیم.

کریمی خضرا با اشاره به تولید یک سریال نوستالژیک تصریح کرد: سریالی هم داریم که برگرفته از یکی از آثار موفق دهه ۷۰ تلویزیون است. فضای این سریال در دهه ۶۰ می گذرد و قصه این سریال هم در دهه ۶۰ نوشته شده است و به دوران قبل از جنگ، آغاز و پایان جنگ می پردازد. نویسنده این مجموعه مصطفی زندی است و سوژه جذابی دارد که جزییات آن را بعداً بیشتر توضیح می دهیم.

وی درباره سریال «بدل» نیز بیان کرد: به زودی سریال «بدل» به آنتن می رسد که این مجموعه هم سوژه خوبی دارد. علی مسعودی کارگردان این سریال هم به تجربه ثابت کرده است که نزد مردم محبوبیت دارد.

مدیرگروه طنز سیمافیلم درباره اینکه چرا کمدی ها کمتر به آنتن می رسند، بیان کرد: حجم کمدی هایی که به آنتن تلویزیون می رسد تابعی از تایید اداره کل فیلمنامه سازمان است و سیمافیلم فقط ارگان تولید این فیلمنامه ها است. البته سریال هایی هم داریم که با مجوز خود رییس سازمان صداوسیما جلو می رود. هدایت و نظارت این آثار هم با اداره کل فیلمنامه است.

وی اضافه کرد: برای حجم آثار مرتبط با کمدی باید تایید اداره کل فیلمنامه را در نظر گرفت که البته شانه به شانه سیمافیلم فعالیت دارند؛ این اداره کل از حیث متن و سیمافیلم از حیث تولید.

کریمی خضرا در پایان با مثالی درباره آثاری که با مجوز رییس سازمان صداوسیما ساخته می شود، بیان کرد: فصل پیشین «نون.خ» در حال ساخت بود که رییس صداوسیما به پشت صحنه سریال رفت و همان جا اعلام کرد که باید فصل بعدی هم به تولید برسد و این فصل ساخته شد و ما درباره این آثار می گوییم که با مجوز خود رییس سازمان پیش می رود. حالا شاید اینها کمی خارج از عرف اداری باشد اما در نهایت زیر نظر اداره کل فیلمنامه نویسی و سیمافیلم پیش می رود.

کد خبر 6093417 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود