Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و کشوری با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

ساخت ۱۵۰۰ مسکن ایثارگری در استان گیلان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر به هر استان یکی از برنامه‌های بنیاد شهید در کشور است، اظهار کرد: بنیاد شهید هر هفته به یک استان کشور سفر کرده و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را شنیده تا با دغدغه‌های آنان آشنا و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید اوحدی یکی از اهداف سفر به استان گیلان را امضا سه تفاهم‌نامه با استانداری برشمرد و گفت: در این سفر سه تفاهم‌نامه با استانداری در حوزه مسکن ایثارگران، تأمین اشتغال و سازمان‌دهی گلزارهای شهدا به امضا خواهد رسید.

وی با اشاره به ساخت یک هزار و ۵۰۰ مسکن ایثارگری در استان گیلان افزود: در کشور و استان گیلان در حوزه مسکن ایثارگری با دغدغه‌هایی مواجه بوده و بر همین اساس هزار و‌۵۰۰ واحد مسکن ایثارگری با همکاری بنیاد شهید، معاون عمرانی استاندار و مسکن و شهرسازی برای این عزیزان ساخته می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اذعان به کمبود اشتغال در کشور برای جامعه ایثارگری بیان کرد: در حوزه تأمین اشتغال برای جامعه ایثارگری با مشکلاتی مواجه هستیم که بر همین اساس دو هزار شغل در استان گیلان ایجاد می‌شود.

اوحدی  با تأکید بر لزوم ساماندهی گلزارهای شهدا در استان گیلان افزود: گیلان دارای هشت هزار شهید سرافراز بوده و هر یک دارای ویژگی‌های خاصی هستند لذا باید تمامی گلزار شهدای استان ساماندهی شوند زیرا بسیار به فرهنگ‌سازی در جامعه کمک می‌کند.

تعیین مصادیق شهدای سلامت ابلاغ شد

وی با قدردانی از زحمات کادر درمانی کشور در ایام کرونا خاطرنشان کرد: کادر درمانی کشور یاد دوران دفاع مقدس را زنده کرده و تا پای جان خود از سلامت مردم و بیماران کرونایی محافظت کرده و در استان هم ۳۰ نفر از کادر درمانی جان خود را ازدست‌داده و بنیاد شهید مدیون این عزیزان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به دستور تعیین آیین‌نامه مصادیق شهدای سلامت توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری آیین‌نامه تعیین مصادیق شهدای سلامت ابلاغ شد و مسؤولیت آن با وزارت بهداشت و بنیاد شهید و سازمان امور استخدامی است و امیدواریم پرونده‌های مربوطه هر هفته به بنیاد شهید ارسال و افراد شناسایی‌شده تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور سعید اوحدی شهدای سلامت ساخت مسکن ایثارگری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مصادیق شهدای سلامت استان گیلان مسکن ایثارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهدای شهرستان ارومیه درخصوص کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این نشست غلامحسین عماری فرماندار ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری کنگره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرماندار شهرستان ارومیه در ادامه این جلسه به تعداد شهدا،جانبازان و آزادگان شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ارومیه با ۳ هزار و ۱۰۰ نفر شهید و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر جانباز و ۵۲۲ نفر آزاده بیشترین آمار را نسبت به سایر شهرستان های استان دارا ست.

در ادامه عماری گفت: شهدا محور وحدت و همبستگی و منعکس کننده نور الهی در جامعه هستند و یادواره شهدا به جهت کسب و اشاعه نور و توسعه رحمت و برکت در جامعه خواهد بود.

وی از امتیازات شهرستان ارومیه، به برجستگی فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این فرهنگ باید در شهرستان حفظ و تقویت شود.

در پایان این جلسه احکام مسئولین کمیته ها و دبیران جهت پیگیری ماموریت ها محوله ابلاغ شد.

 

 

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه