Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:54:48 GMT

توهین مجدد ترامپ به دکتر فائوچی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۷۸۸۶

توهین مجدد ترامپ به دکتر فائوچی

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اظهارات توهین آمیزی را علیه کارشناس ارشد و برجسته بیماری‌های عفونی این کشور بیان کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در اظهاراتی، آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی این کشور را یک "فاجعه" توصیف کرد و سعی کرد تا به کارکنان ستاد انتخاباتی اش اطمینان دهد که همچنان در مسیر پیروزی در انتخابات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اظهارات ترامپ در حالی است که کمتر از 15 روز به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و ترامپ در اکثر نظرسنجی ها عقب تر از بایدن است.

ستاد انتخاباتی ترامپ خواستار تغییر موضوعات مناظره شدترامپ: «اف‌بی‌آی» باید درباره جو بایدن تحقیق کند

ترامپ و فائوچی اختلافات نظرهای زیادی درباره روش های موثر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته‌اند و این اختلافات در محافل خبری و رسانه ای کاملا آشکار شده است.

ویروس کرونا تاکنون بیش از 219 هزار نفر را در آمریکا به کام مرگ کشانده و بیش از 8.1 میلیون نفر تاکنون مبتلا شده‌اند.

فائوچی به طور علنی از سوء استفاده ستاد انتخاباتی ترامپ از اظهاراتش در فیلم تبلیغاتی ترامپ به شدت انتقاد کرده و روز یکشنبه نیز در مصاحبه با سی بی اس تاکید کرد که از اینکه ترامپ نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است، اصلا تعجب نکردم.

ترامپ نیز در واکنش به اظهارات فائوچی گفت: او یک فاجعه است. اگر به حرف های او گوش کرده بودم، الان بیش از 500 هزار فوتی داشتیم.

وی افزود: مردم آمریکا از محدودیت های کرونایی به شدت خسته شده‌اند. مردم می گویند، هر چه می خواهد بشود، ما را تنها بگذارید. آنها از محدودیت ها خسته هستند. مردم از شنیدن صحبت های فائوچی و همه این احمق ها خسته شده‌اند.

ترامپ این اظهارات را در جمع طرفدارانش مطرح کرده است که اکثر آنها ماسک نپوشیده بودند و فاصله اجتماعی را نیز رعایت نکرده بودند.

فائوچی 79 ساله یکی از محترم ترین دانشمندان آمریکایی است و در دوره روسای جمهور دموکرات و جمهوریخواه فعالیت کرده است.

افزایش تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا طی هفته های اخیر و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 شانس ترامپ را برای انتخاب مجدد به شدت کاهش داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!