Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد هنگام صحبت کردن ترامپ یا بایدن، صدای طرف مقابل برای جلوگیری از اخلال و آشوب قطع می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، کمیسیون مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد برای ممانعت از برگزاری یک مناظره بی‌نظم دیگر بین دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، میکروفون نامزدها هنگام صحبت طرف مقابل بی‌صدا می‌شود، تا به دیگری فرصت صحبت بدون وقفه را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر هم‌چنین تدابیری برای مناظرات پیش‌بینی‌شده بود اما از آنجا که تنها در مناظره اخیر بین «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» فرصت صحبت دادن به دیگری به‌طور کامل نادیده گرفته شد، این مقررات قرار است اجرایی شود.

به گزارش «اسپوتنیک»، «بیل استپین» مدیر کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ ترامپ در نامه‌ای اعتراضی به کمیسیون مناظره‌ها نوشت: قابل‌قبول نیست کسی از چنین اختیاری (بستن صدای میکروفون) استفاده کند.

او در ادامه به موضوع مناظره نهایی و حذف موضوع سیاست خارجی هم اعتراض کرد و نوشت: طبق رسم دیرینه و همان‌طور که کمیسیون مناظره‌های ریاست‌جمهوری وعده داده بود، انتظار داشتیم سیاست خارجی تمرکز اصلی مناظره ۲۲ اکتبر باشد. از شما می‌خواهیم موضوعات را اصلاح کنید و به موضوعاتی که پیش‌تر تأیید شده بود، بازگردید.

او در ادامه کمیسیون را به جانب‌داری از بایدن متهم کرد اما بااین‌حال از پذیرش مقررات جدید و شرکت رئیس‌جمهور آمریکا در مناظره آخر خبر داد.

 در مقابل دبیر مطبوعاتی ستاد بایدن با پذیرش مقررات جدید، اعلام کرد کارزار ترامپ می‌ترسد با سؤال‌های بیشتری درباره عملکرد فاجعه‌بارش در مقابله با کرونا مواجه شود.

قبل از اعلام تغییر جدید، رییس‌جمهور آمریکا مجری انتخاب شده برای اداره مناظره نهایی را موردحمله لفظی قرار داد.

ترامپ در توییتی نوشت: او («کریستِن وِلکِر» مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز) همیشه وحشتناک و بی‌انصاف بوده، مثل اغلب خبرنگاران اخبار جعلی، اما من بااین‌حال بازی خواهم کرد.

وی در تجمع انتخاباتی در شهر «جینسویل» ایالت ویسکانسین هم بار دیگر به ولکر تاخت و گفت: من او را مدت‌هاست می‌شناسم، او فوق‌العاده بی‌انصاف است. اما عیبی ندارد.

بعد از مناقشه پرهرج‌ومرج و پر از توهین اول، کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری در آمریکا اعلام کرده بود تغییرات احتمالی قوانین را بررسی می‌کند.

«کریس والاس» مجری شبکه «فاکس نیوز» و اداره‌کننده مناظره اول دو رقیب انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا در واکنش به انتقادها به نحوه برگزاری این مناظره، گفت مردم آمریکا شاهد آن مناظره‌ای نبودند که انتظارش را داشتند.

والاس افزود: واقعاً به مناظره‌ای امید داشتم که فکر می‌کنم آمریکا می‌خواست شاهد آن باشد، مناظره‌ای که تبادل جدی نظرات باشد. حس می‌کردم همه مواد را فراهم کرده‌ام. من این کیک زیبا و خوشمزه را پخته بودم و بعد صادقانه بگویم رئیس‌جمهور پایش را وسط آن قرار داد.

 علاوه بر والاس، بسیاری از رسانه‌های غربی به‌ویژه رسانه آمریکایی از عملکرد ترامپ در اولین مناظره با بایدن به‌شدت انتقاد کرده‌اند و وی را عامل ایجاد هرج‌ومرج و تنش در این مناظره می‌دانند. این در حالی بود که ترامپ خود را پیروز این مناظره خواند و به تمجید از عملکردش پرداخت.

مناظره نهایی قرار است ۲۲ اکتبر (اول آبان ماه) در شهر «نَشویل» ایالت «تِنسی» برگزار شود.

ترامپ و بایدن روز ۲۹ سپتامبر (هشتم مهرماه) در مناظره اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و قرار بود مناظره دوم این دو نامزد انتخاباتی روز پانزدهم اکتبر (۲۴ مهر) به‌صورت مجازی برگزار شود که با مخالفت دونالد ترامپ مواجه شد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: بایدن ترامپ مناظرات انتخاباتی آمریکا انتخابات ریاست جمهوری مناظره های انتخابات کمیسیون مناظره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری

خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

به گزارش ایسنا، خبری با عنوان فعال شدن دهک ریاست جمهوری در فضای مجازی دقایقی است که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است، اما این خبر واقعیت نداشته و جعلی است و ایسنا نیز چنین خبری را منتشر نکرده است.

مردم از باز کردن این لینک خودداری کنند.

این برای چند بار است که سودجویان و کلاهبرداران به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا