Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ سال 99 کاراته کشور، اظهار داشت: امسال به منظور برگزاری لیگ‌های مختلف رشته ورزشی کاراته با یک رویکرد خاص به خاطر وضعیت سلامت کشور، رعایت پروتکل بهداشتی خواهیم داشت. همچنین منوط به اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون شرایط کشور اجازه نمی‌دهد مسابقات لیگ را برگزار کنیم. باید این موج کنترل شود و در یک وضعیت خوب و مناسب رقابتها را آغاز کنیم.

وی افزود: برگزاری امسال لیگ متفاوت‌تر از سالهای گذشته است و به صورت فشرده برگزار خواهیم کرد. این طور نیست که مسابقات را در هفت یا هشت هفته انجام دهیم. البته تیم ها باید در این مسیر، فدراسیون کاراته و سازمان لیگ را همراهی کنند.

رئیس سازمان لیگ کاراته در مورد اینکه امسال پیش بینی می‌کنیم تعداد تیم های بیشتری در لیگ کاراته شرکت کنند، عنوان کرد: اگر مشکلات مالی برای حضور باشگاه ها در لیگ کاراته وجود نداشته باشد، تیم های سالهای قبل در مسابقات این فصل حاضر خواهند بود و در ضمن دوم تیم جدید دیگر نیز به شرکت‌کنندگان لیگ اضافه می‌شود.

پایدار با اشاره به اینکه ابتدا پیش ثبت نام باشگاههای داوطلب در لیگ را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: شرایطی که هم اکنون حاکم بر کشور است باعث شده همه ملزم به تبعیت از دستورات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش باشیم. ثبت نام اولیه که تیم ها انجام می‌دهند وضعیت گروه بندی را برای سازمان لیگ کاراته مشخص می‌کند و سپس با سرپرستان و نمایندگان جلسه خواهیم داشت. تیم‌های شرکت کننده ورودیه را واریز می‌کنند و در بازه زمانی دوم، ثبت نام نهایی ثبت قرارداد و مشخصات بازیکنان در سامانه فدراسیون انجام می‌شود و تعداد نهایی تیم های حاضر در لیگ امسال مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته رئیس سازمان لیگ لیگ برتر سازمان لیگ لیگ کاراته ثبت نام تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مدیران کل استانی زیرمجموعه وزارتخانه تأکید کردیم، املاک مازاد این وزارتخانه را به کارگروه‌های استانی برده و پس از تغییر کاربری، برای تأمین مسکن کارگران استفاده کنند.

وی گفت:  امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

وی افزود: به کارفرمایانی که در جوار کارگاه‌های تولیدی خود برای کارگرانشان، مسکن احداث کنند امتیازات ویژه‌ای خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • تولد نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی امسال در پارک ملی کرخه