Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جمال الدین طباطبایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ضربه زدن به بنیان اقتصادی قاچاقچیان و برخورد قاطع و محکم با باندهای اصلی توزیع مواد مخدر ضروری است و این موضوع در دستور کار این دادستانی است.

وی، مواد مخدر را خانمان سوز و خانمان برانداز خواند و بیان داشت: خسارات و لطمات مواد مخدر به افراد و جامعه بی شمار است و مقابله قاطع و فراگیر با سوداگران مرگ ضامن سلامت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خاتم گفت: در کنار انجام وظایف دستگاه‌های مقابله‌ای و قضائی ضرورت دارد دستگاه‌های دیگر نیز به تکالیف خود در این حوزه عمل کنند.

این مقام قضائی تاکید کرد: مقوله پیشگیری بسیار مهم است و امیدوارم همه دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه پای کار بیایند تا شاهد شهرستانی طیب، طاهر، پاک و عاری از اعتیاد و مواد مخدر باشیم.

کد خبر 5052252

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خاتم یزد ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا اربعین 99 شهرکرد گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مراسم عزاداری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان