Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالله جلالی از محل حادثه و تعمیر شیرآلات خط 1400 رینگ غربی قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه تعمیرات، بهسازی و بازسازی آن قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید، اصل آبرسانی و پروژه‌های مربوط به آن را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این کار سختی‌های خاص خود را دارد ضمن اینکه یکی از اساسی‌ترین نیازهای شهروندان را تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم رفع حادثه خط اصلی آبرسانی 1400 را کار بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مشاهده می‌کنیم این خط لوله نزدیک به نیمی از شهر با جمعیت قابل توجهی را زیر پوشش قرار می‌دهد اهمیت موضوع را بیش از پیش روشن می‌سازد.

وی اقدام شرکت آب و فاضلاب را در رفع حادثه این خط لوله ارزشمند توصیف کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب در تلاش است قبل از بروز خسارت‌های جدی در شهر، این مشکل را رفع کند گرچه ممکن است ساعاتی شهروندان با افت فشار و یا قطعی آب مواجه شوند اما انجام این کار برای جلوگیری از خطرات آتی و هدر رفت آب ضروری است.

جلالی در خصوص ضرورت تعمیرات و بازسازی این خط لوله اذعان داشت: در هر نقطه از شهر که با مشکل مواجه می‌شویم باید با فوریت و قبل از اینکه حوادث و خطرات دیگری ما را تهدید کند درصدد رفع آن برآییم.

وی تعمیر و اصلاح خط اصلی رینگ غربی قم را نیز از روی الزام و اجبار دانست و تأکید کرد: اگر از روی ضرورت نباشد هیچ‌گاه سازمانی که اصل رضایتمندی آن، در این است که لحظه‌ای آب قطع نشود درصدد بر نمی‌آید برای ساعات و حتی روزهایی قطعی آب را داشته باشد و برای خود مشکلاتی ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: بهانه آوردن و اشکال آوردن در انجام هر کاری آسان است اما حل مشکل شهامت و شجاعت طلب می‌کند که در انجام این پروژه این اتفاق رخ داده است.

وی از شهروندان خواست تا پایان عملیات تعمیرات و بازسازی این خط لوله صبور بوده و همکاری لازم را داشته باشند تا این پروژه در زمان تعیین شده به پایان برسد.

جلالی اقدام شرکت آب و فاضلاب را در رفع حادثه و تعمیر و بهسازی شیرآلات خط لوله 1400 رینگ غربی قم قابل‌تقدیر دانست و از تمام کسانی که در انجام این کار تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

وی در عین حال تاکید کرد: باید با کار شبانه‌روزی و بدون وقفه هر چه زودتر این کار به پایان و قطعی آب در مناطق شهر به حداقل رسانده شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: آب فاضلاب قم شورای شهر شورای شهر قم عبدالله جلالی قطع آب حادثه شرکت آب و فاضلاب استان قم شرکت آب و فاضلاب خط لوله رفع حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : پروژه آبرسانی نرژی چقابور دالاهو در بخش گهواره توسط قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف کرمانشاه در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در فاز اول این پروژه، آبرسانی به بیش از ۲۰ روستا که عمدتا با تنش آبی مواجه هستند در دستور کار قرار گرفته که در جهت تحقق این هدف تاکنون بیش از ۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری اجرا و ۶۰۰ مترمکعب مخزن ساخته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه ابزار امیدواری کرد؛ در صورت تأمین اعتبار، ۱۰ روستای هدف این مجتمع که بیشترین تنش آبی را دارند، تا پایان نیمه اول سال‌جاری و ۱۰ روستای دیگر در فاز اول این پروژه هم تا پایان سال‌جاری از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز