Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد اسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی استان فارس، در مراسم افتتاحیه مرکز بازگشت به تمرین هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: ما مجوز برگزاری اردو‌ها و رقابت‌های ورزشی را از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرده ایم، اما به دلیل شرایط خاص کرونا و اولویت سلامت ورزشکاران به صورت هفتگی شرایط برگزاری اردو‌ها و رقابت‌های ورزشی را ارزیابی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: برخی از مسابقه‌ها در یک هفته برگزار می‌شود و همان مسابقه ممکن است در هفته دیگر برگزار نشود زیرا تصمیم گیری‌ها بر اساس شرایط خاص کرونا انجام می‌شود.

مسجدی، تصریح کرد: مرجع درمان و پیشگیری کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که بر اساس شرایط اعلام شده از سوی  مسئولان این وزارت تصمیم گیری می‌ شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی استان فارس، ادامه داد: به هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها نیز اعلام کرده ایم تا با ستاد استانی مبارزه با کرونا هماهنگ باشند و بر اساس نظرات آنان تصمیم گیری کنند.

او، اضافه کرد:  نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر ورزشکار بیمه شده در سال ۹۸ حاکی از عملکرد موفق هیات پزشکی ورزشی فارس است، هرچند به دلیل شیوع کرونا امسال با افت شمار بیمه شدگان در سراسر کشور مواجه هستیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی استان فارس، در خصوص افتتاح مرکز بازگشت به تمرین استان فارس نیز اظهار کرد: این مرکز با هماهنگی فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده که بهترین مکان برای بازگشت ورزشکاران حرفه‌ای به پایگاه‌های قهرمانی و اردو‌های تیم‌های ملی است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هیات پزشکی و ورزشی استان فارس پزشکی ورزشی استان استان فارس اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس