Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:55:59 GMT

فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۸۷۲۲

فیلمبرداری «مرد عنکبوتی ۳» آغاز شد

به گزارش روز سه‌شنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی کامینگ سون (ComingSoon)، به دنبال افشای اسامی بازیگران اصلی و گمانه‌زنی‌های روزافزون طرفداران، کامیلا پاچکو مدیر اجرایی بازاریابی کمپانی سونی پیکچرز در برزیل در خلال کنفرانس مجازی اکسپوسین (ExpoCine)، از آغاز مراحل تولید سومین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی در شهر نیویورک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پاچکو، مرد عنکبوتی ۳ براساس اعلام قبلی دسامبر سال ۲۰۲۱ (آذر- دی ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود و به احتمال زیاد نخستین پیش‌نمایش از این فیلم این دسامبر (آذر- دی ۹۹) منتشر می‌شود.  

تام هالند نقش مرد عنکبوتی، بندیکت کامبربچ نقش دکتر استرنج و جیمی فاکس نقش منفی الکترو را در این فیلم از دنیای سینمایی مارول ایفا خواهند کرد و زندیا کلمن هنرپیشه آمریکایی نیز در نقش مری جین ظاهر می‌شود.

مرد عنکبوتی ۳ در ابتدا قرار بود ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۴ تیر ۱۴۰۰) روی پرده برود اما تاریخ اکران آن به دلیل شیوع کرونا اول به ۵ نوامبر (۱۴ آبان) و سپس به ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) موکول شد.

برچسب‌ها هالیوود فیلم برداری تولید فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود فیلم برداری تولید فیلم هالیوود فیلم برداری تولید فیلم اخبار کنکور مرد عنکبوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد