Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال حقایق را به هواداران بگویند و فکری هم برای آنکه تیمش فرجام خوبی داشته باشد باید از همان ابتدا خوب نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال با مشکلات مدیریتی مواجه است و بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره می‌شود. آبی‌پوشان در شرایطی رقابت‌های این فصل را آغاز خواهند کرد که محمود فکری هدایت تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین فرزامی در خصوص مشکلات استقلال پیش از شروع رقابت‌های این فصل به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: متاسفانه استقلال و پرسپولیس به خاطر آن که دولتی هستند از لحاظ مدیریتی با مشکل مواجه شده‌اند. هر دو باشگاه مدیرعامل ندارند و با سرپرست اداره می‌شوند. قطعاً این موضوع مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند و البته موفقیت پرسپولیس به خاطر حفظ اسکلت‌بندی تیم بوده اما در استقلال این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر این دو باشگاه خصوصی شوند تا شرایط مناسب و مساعد پیدا کنند. استقلال در مشکلات مدیریتی بیشتری قرار دارد و متأسفانه حقایق بیان نمی‌شود. به‌عنوان مثال اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده بود ۲۰۰ هزار دلار به حساب وینفرد شفر واریز شده اما وکیل این مربی آلمانی این ادعا را تکذیب کرده است. بنابراین استقلال به مدیرانی نیاز دارد که واقعیت را به هواداران  بگویند.

پیشکسوت تیم استقلال افزود: با وجود مشکلاتی که پیش روی آبی‌پوشان قرار دارد اما محمود فکری که کارنامه خوبی در کسوت مربیگری داشته از قابلیت کسب نتایج خوب در استقلال برخوردار است. او باید تمرکز تیمش را معطوف به مسابقات کند و اجازه ندهد تا حاشیه تیمش را تحت تأثیر قرار دهد. بزرگترین مشکل استقلال در این سال‌ها توجه به مسائل بیرونی بوده و اعضای تیم اسیر حواشی شده‌اند.

وی ادامه داد: نکته مهم در کادر فنی محمود فکری حضور مربیانی است که بیشتر آن‌ها سابقه حضور در استقلال را چه در قامت بازیکن و چه در کسوت مربی داشته‌اند و این موضوع خیلی به سود وست. برخلاف کسانی که تلاش می‌کنند تا کادر فنی استقلال را ضعیف بدانند، من معتقدم که این کادر توانایی فنی بالایی دارد و به فکری در طول فصل کمک زیادی خواهد کرد.

فرزامی خاطرنشان کرد: حمایت از محمود فکری از سوی مدیریت استقلال اهمیت بسزایی دارد. احمد سعادتمند عملکرد بسیار بدی در سمت مدیرعامل باشگاه داشت و وزیر ورزش چاره‌ی جز برکناری‌اش نداشت. امیدوارم تیم مدیریتی مناسبی در استقلال مشغول به کار شوند و البته که خصوصی‌سازی این باشگاه به همراه پرسپولیس حقیقی شود تا مشکلات این دو باشگاه رفع شود. محمود فکری هم اگر سودای قهرمانی دارد از همان هفته اول باید در کسب 3 امتیاز کوشا باشد تا سرانجام خوبی در پایان فصل نصیب تیمش شود.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند محمود فکری محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏