Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@14:57:06 GMT

ضریب اشغال تخت در بیمارستان رازی 10 درصد است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۰۸۳

ضریب اشغال تخت در بیمارستان رازی 10 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تماس‌هایی از طرف شهروندان ماهنشانی در مورد عملکرد ضعیف بیمارستان رازی ماهنشان با خبرگزاری فارس برقرار شد که در این تماس‌ها از عدم ارائه خدمات مناسب در آن گلایه می‌شد.

نبود متخصص، عدم ارائه خدمات مناسب، کمبود دارو و ... از جمله مشکلاتی است که بنا به شهروندان در بیمارستان رازی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو طی تماسی با مسؤولان دانشگاه در این باره سوال شد که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این مورد صحبت کرد.

علیرضا آرمانی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضریب اشغال بیمارستان رازی ماهنشان را 10 درصد اعلام و اظهار کرد: از قرار امکانات این بیمارستان مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اشتغال متخصصان زن، رادیولوژی، داخلی، اطفال و بیهوشی در بیمارستان رازی ماهنشان اشاره و تصریح کرد: اورژانس این بیمارستان هم به تازگی به امکانات جدید تجهیز شده است.

وی با تاکید بر اینکه گویا گرایشی به استفاده از امکانات در هر سطحی در بیمارستان رازی وجود ندارد، افزود: به نظر بنا بر عادت موجود، تمایلی به استفاده از امکانات این بیمارستان نیست، هر چند احداث بیمارستان منجر به حضور متخصصان رشته‌های اصلی در ماهنشان شده است.

آرمانی‌کیا با تاکید بر اینکه امکانات بیمارستان رازی لازمه شرایط و نیازهای منطقه از جمله سطح بندی وزارت بهداشت است، ادامه داد: از طرفی خیلی نمی‌شود در مورد گرایش مردم در مراجعه به مراکز درمانی کاری کرد و این بیمارستان مشکل مراجعه دارد که همان ضریب اشغال 10 درصدی تخت‌های بیمارستانی است.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی درمان کیا بیمارستان رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان

ایسنا/فارس نخستین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ارسنجان و سایر اعضا امروز، ۱۵ اردیبهشت در محل سایت تکثیر و پرورش گوزن زرد ارسنجان برگزار شد.

این نشست برای اعتلا و حفاظت بهینه محیط زیست وهمچنین نقش و اهمیت این سایت به عنوان سایت موفق و مولد در کشور و افزایش تعامل دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با تعرضات و تخلفات تشکیل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان در حاشیه این نشست با تشکر از مسئولان قضایی شهرستان گفت: در راستای افزایش اطلاع‌رسانی بهنگام و دقیق از وضعیت زیست گوزن زرد و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی این گونه نشست‌ها بسیار موثر است.

حسن ابراهیمی ادامه داد: هدف از احیا گونه تکثیر وپرورش گوزن زرد حفظ روند زادآوری و سیر صعودی آن است، رشد جمعیت این گونه از بدو تاسیس این سایت ادامه داشته و نهایتا با زنده‌گیری وانتقال این‌گونه ارزشمند به سایر مناطق گام‌های مهمی برای تکثیر آن برداشته شده است.

رئیس اداره محیط زیست ارسنجان با معرفی زیستگاه‌های طبیعی گوزن زرد در این جلسه برای اعضا اهمیت تکثیر و پرورش آن را تشریح کرد.

مسئولان قضایی شهرستان ارسنجان نیز با  حمایت ویژه قضایی و قانونی خود در راستای حفظ محیط زیست و حمایت از ضابطین قضایی قول مساعد دادند که روند یاد شده با قدرت و قاطعیت ادامه یابد.

مسئولان قضایی در این نشست برای حفاظت بهتر و بیشتر از این‌گونه ارزشمند و برخورد قاطع با قانون شکنان ومخربین محیط زیست و متجاوزین به عرصه‌های ملی هم‌پیمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • از اثر دانینگ کروگر چه می‌دانیم؟
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • تلاش برای افزایش ضریب حفاظت گوزن زرد در ارسنجان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴