Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری درحاشیه مراسم افتتاح پروژه های هوشمندسازی پلیس در استان قم بیان داشت: نیروی انتظامی درهمه ساعات و درتمام مکان‌ها بایستی حضور فعال و موثری داشته باشد که لطف الهی این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه توسعه ششم به ازای هر یکهزار تن بایستی پنج نیروی پلیس داشته باشیم که در حال حاضر حدود ۵۰ درصد را داریم؛ اما با توجه به شرایط موجود کارکنان نیروی انتظامی سعی می‌کنند ماموریتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های روز می‌تواند تا حد زیادی خلاء‌ها را جبران کند، گفت: دقت و سرعت ماموران نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید این شاخص ها افزایش یابد.

اشتری با اشاره به بخشی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی برتاکید ایشان در بحث هوشمندسازی پلیس طی یک برنامه سه ساله خاطرنشان کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته و امروز نیز در استان قم شاهد افتتاح چندین پروژه در این زمینه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا "با هم برای امنیت و سلامت" گفت: مجموعه نیروی انتظامی از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بحث مقابله با آن بوده است.

وی عنوان داشت: طی دیداری که اخیرا با وزیر بهداشت داشتیم وی تاکید کرد که ناجا بهترین یاور ما در مقابله با شیوع ویروس کرونا بود که در این زمینه برای سلامت مردم هر چه در توان داشت به کمک آورد.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس توقف ناپذیر است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هر چه در توان دارند با جان و دل برای خدمتگزاری به مردم انجام می دهند و بر این باورند که هر چه وظیفه شان را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

سردار اشتری صبح امروز با سفر به قم با شماری از مراجع تقلید به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفت و گو کرد، از بیست و هفتم مهرماه تا دوم آبان ماه سال جاری به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده‌است.

برچسب‌ها حسین اشتری قم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری قم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حسین اشتری قم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • فناوری کوانتومی یک ضرورت برای نیروی دریایی است
  • هشدار درباره حریم مدارس
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان