Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نادر فخری روز سه شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شاهرود که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: آن چه که موجب تفاوت  نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها می شود، اقتدار همراه با مردمداری، رافت و محبت است.

وی با بیان اینکه این سرمایه اجتماعی موجب شده امنیت پایدار و ماندگاری ایجاد شود، تصریح کرد: مکتبی، متدین و ولایتمدار بودن نیروهای انتظامی در کنار مردمداری موجب برقراری امنیت پایدار در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه زمانی نیروی انتظامی تنها به برقراری ایجاد نظم و امنیت توجه داشت، ادامه داد: موضوع سلامت جامعه و پیشگیری از زمان شیوع ویروس کرونا برای نیروی انتظامی وظیفه جدیدی در کنار برقراری امنیت تعریف شد.   

فخری نام گذاری سال، هفته و روزها را فرصت خوبی برای قدردانی از تلاشگران عرصه های مختلف در تمامی زمینه ها خواند و اظهارداشت: باید فعالیت ها  و عملکرد دستگاه ها توسط رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود و مسئولان هم از این خدمات تجلیل کنند.  

وی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی شهرستان تقدیر کرد و افزود: تمامی معیارها و شاخص های درمانی شاهرود نشان دهنده عملکرد بسیار خوب مردم و کادر درمانی در جهت پیشگیری و درمان ویروس کروناست.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در شرایط بسیار خاص و تجربه نشده ای قرار داریم، تصریح کرد: در ۴۲ سال گذشته با توطئه های فراوان استکبارجهانی و بدخواهان داخلی مواجه بودیم اما شرایط کنونی ویژه و انجام کار را نسبت به گذشته سخت تر کرده است.

فرماندار شاهرود ریشه یابی بخشی از مشکلات را در مسایل اقتصادی دانست، گفت: در این زمان باید مردم به مانند گذشته با همدلی بیشتر و اجرای تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری به وضعیت مطلوب و پایدار باز گشته و شاهد عمران، آبادانی و پیشرفت در کشور باشیم.   

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سال های گذشته در دهه دوم مهر ماه آغاز می شد، اما با توجه به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با هفته ناجا، امسال این هفته  از ۲۷ مهر ماه تا ۲ آبان برگزار می شود.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شاهرود ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شاهرود ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ویروس کرونا شاهرود ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته نیروی انتظامی اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد

ایسنا/خوزستان فرماندار شادگان با اشاره به یکطرفه شدن محور بندر امام ـ آبادان در شب گذشته، از بازگشایی این محور خبر داد.

جمال صالح زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بسته شدن محور بندر امام ـ آبادان به دلیل بارندگی شدید و طوفان اظهار کرد: محور بندر امام (ره) ـ آبادان که شب گذشته مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تردد در این محور برقرار و شرایط کاملا عادی است.

فرماندار شادگان با اشاره به دلیل مسدود شدن این محور، عنوان کرد: با توجه به طوفان شب گذشته که منجر به سقوط دکل های برق شده بود، پلیس راه محور را یکطرفه کرده بود که پس از جابه جایی دکل ها، شرایط تردد به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان