Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:16:20 GMT

سه شنبه در کاشان عزای عمومی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۹۹۸۹۹

سه شنبه در کاشان عزای عمومی اعلام شد

مرتضایی با اشاره به شهادت مدافع سلامت، دکتر محمد زارع جوشقانی، سه شنبه را در شهرستان کاشان عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، فرماندار ویژه کاشان با پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و استاندار اصفهان به مناسبت شهادت دکتر محمد زارع جوشقانی، روز سه شنبه در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای پاسداشت یک عمر خدمت صادقانه در عرصه علم، اخلاق و پایه‌گذاری اقدام‌های مومنانه و ماندگار ایشان که در راه دفاع از سلامت مردم به ۲ برادر شهید خود ملحق شد، با تاکید استاندار اصفهان و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان، فردا ۲۹ مهرماه در کاشان عزای عمومی اعلام می‌شود.

 

محمد زارع جوشقانی فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، بیش از ۲ دهه پیش ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بر عهده داشت و از بهمن‌ سال گذشته به ریاست بیمارستان لبافی‌نژاد تهران منصوب شده بود.

 

استاد فرهیخته و متعهد، شهید فداکار دکتر محمد زارع جوشقانی در خط مقدم جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع  سلامت پیوست.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزای عمومی کاشان کرونا اصفهان محمد زارع جوشقانی عزای عمومی اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود